logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Відкрита лекція «Хороша ідея: рекламні інсайти»

Загальна інформація

 17 вересня 2024 року

 о 09:00

 платформа ZOOM (посилання)

  • Ідентифікатор конференції: 858 023 3061
  • Пароль: 818611

  Янков Ілля, незалежний креативний директор, засновник Yankov Club, який здобув перше в Україні золото Cannes Lions, (понад) 12+ європейських нагород, створив креативні ідеї для Snickers, Pepsi, Lexus, Toyota, Сільпо, Sense Bank.

-

 Детальніше про захід:

Ілля поділиться своїм досвідом та кейсами, відповість на запитання, що цікавитимуть здобувачів вищої освіти Державного торговельно-економічного університету.


Контакти організаторів

Файвішенко Діана Сергіївна,
завідувач кафедри журналістики та реклами

  Телефон: +38(050) 908-48-10   E-mail: d.fayvishenko@knute.edu.ua

16.09.2024
43630
74
остання редакція 16.09.2024