logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Журналісти ДТЕУ на PR-марафоні

Загальна інформація

Представники Державного торговельно-економічного університету взяли участь у наймасштабнішій події «PR-МАРАФОН: Комунікації без кордонів», організованого партнерами освітніх програм «Реклама», «Реклама і зв’язки з громадськістю» спеціальності «Журналістика», бізнес / медіа бюро Ekonomika+, онлайн-медіа про маркетинг, комунікації та креатив MMR.

Цього року університет виступив як медіапартнер події, де гарант освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» професор Діана Файвішенко разом з інформаційним сектором Творчого рекламного об’єднання студентів університету приєдналися до участі в організації цього заходу в інноваційному парку UnitCity.

Понад 400 учасників об’єдналися для обміну досвідом подолання комунікаційних перепон, більш як 30 представників великих компаній та агенцій ділилися власним досвідом про те, як мислити out of the box, створювати нові стратегії та взаємодії, як вийти за рамки традиційного та досліджувати нові можливості для зростання.

Ведучою заходу стала  Дарія Кудімова, телеведуча ранкового шоу «Прокидайся!» на телеканалі «Ми-Україна+».

Здобувачі спеціальності «Журналістика» ДТЕУ зрозуміли як: планувати  медіаактивності, ефективно комунікувати, щоб донести до своєї аудиторії ключові повідомлення, управляти репутацією, впроваджувати соціальну відповідальність у свої проєкти.  Актуальними стали тренди диджитал-піару.

Надихнув виступ від Яни Гончаренко, директорки з комунікацій та сталого розвитку Starlight Media «Українське ТБ – це не тільки про меми, а й про трансформацію цінностей».

Цікаві виступи про межу між соціально відповідальним PR та експлуатацією теми війни в комунікаціях у рамках панельної дискусії: Катерини Приймак, очільниці руху Veteranka, громадської діячки, ветеранки, бойової медикині; Соломії Буй, PR-директорки Superhumans; Олександра Педана, телеведучого, громадського діяча, співзасновника ГО JuniorS та pedan|buro;  Катерини Шпачук, PR-менеджерки БФК Gulliver; Катерини Гуленок, керівниці PR-департаменту «Брокард-Україна»; Олени Осипчук, PR-директорки SOCAR Energy Ukraine та інші за програмою.

Учасники дискусії зазначили, що благодійна складова компанії має бути органічною і первинною та наголосили на тому, що компанія повинна орієнтуватися також на виконання бізнес-цілей, щоб у неї були кошти на реалізацію соціальних проєктів.

Особлива подяка організаторам події: бізнес / медіа бюро Ekonomika+, онлайн-медіа про маркетинг, комунікації та креатив MMR та представникам  Творчого рекламного об’єднання студентів (ТРОС), які  стали частиною цієї неймовірної події, за популяризацію університету та висвітлення подій у соціальних мережах: Роженок Яні, Гелеті Христині, Стеценко Єлизаветі, Файвішенко Єві, Галичий Антону, Ющенко Євгенії, Пламаділ Каріні, Чесноковій Ксенії, Чижик Катерині, Сімоновій Лілії, Білоцерківець Олені, Касян Лілії, Стеценко Єлизаветі, Ящук Ірині, Байдуну Михайлу, Семенко Анастасії, Глазуновій Софії, Клименко Анастасії та команді Юніт.сіті.

Повну версію марафону можна знайти за посиланням та проглянути окрему дискусійну панель на YouTube кафедри журналістики та реклами.

Чекаємо на нові події та нові зустрічі офлайн!

Єднаймося задля перемоги!

Діана Файвішенко,
завідувач кафедри журналістики та реклами

    

12.11.2024
43630
276
остання редакція 12.11.2024
43630