logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Гостьова лекція офлайн | Марина Морозова | «Структура роботи рекламної агенції»

Загальна інформація

У Державному торговельно-економічному університеті для студентів, які навчаються за спеціальністю «Журналістика», освітніх програм «Реклама», «Реклама і зв’язки з громадськістю» відбулася гостьова лекція Марини Морозової, білінг-менеджера рекламної агенції ТОВ «VIVID», випускниці ДТЕУ, на тему «Структура роботи рекламної агенції».

Захід організовано офлайн у новітніх лабораторіях ДТЕУ у межах дисципліни «Масові комунікації» кандидатом філологічних наук, доцентом кафедри журналістики та реклами Євгеном Шкуровим.

Гостя надала детальну інформацію про структуру ТОВ «VIVID», ознайомила здобувачів вищої освіти із ключовими аспектами роботи рекламних агенцій та поділилася власним професійним досвідом. Спікер наголосила на важливості ролі медіа у формуванні громадської думки та використанні сучасних технологій у комунікаціях, що є невід’ємною складовою успішної діяльності будь-якої рекламної агенції.

Також пані Марина розповіла про основні обов’язки білінг-менеджера, який відповідає за фінансову частину співпраці з клієнтами. Лекція викликала жвавий інтерес серед студентів, які активно ставили запитання про сучасні виклики та практичні аспекти роботи у рекламній індустрії.

Дякуємо Марині Морозовій за лекцію, яка стала цінним досвідом для здобувачів, дала можливість отримати практичні рекомендації від професіонала, а також обговорити актуальні питання, пов’язані зі специфікою роботи у рекламній галузі.

Євген Шкуров,
кандидат філологічних наук,
доцент кафедри журналістики та реклами

    

15.11.2024
43630
310
остання редакція 15.11.2024