Перелік тем ВКР студентів ОС "бакалавр"
журналістики та реклами
Орієнтовний
перелік тем випускних
кваліфікаційних робіт за спеціальністю
061 «Журналістика»
спеціалізацією «Реклама і зв’язки з
громадськістю»
- Зв’язки з громадськістю у системі формування корпоративного бренду
 - Зв’язки з громадськістю у формуванні корпоративної культури підприємства
 - Зв’язки з громадськістю як засіб формування бренду
 - Інтернет-реклама клієнтів комунікаційного агентства
 - Організація участі підприємства рекламної галузі в тендерах
 - Організація рекламних тендерів підприємством
 - Формування рекламного бюджету підприємства
 - Інноваційні технології в рекламній діяльності підприємства
 - Управління рекламною діяльністю підприємства
 - Управління рекламною діяльністю підприємства на зовнішньому ринку
 - Організація роботи служб зі зв’язків з громадськістю на підприємстві.
 - Управління інформаційною політикою на підприємстві;
 - Організація та забезпечення функції моніторингу у зв’язках з громадськістю на підприємстві.
 - Управління корпоративним іміджем підприємства;
 - Інформаційне забезпечення роботи служб зі зв’язків з громадськістю на підприємстві;
 - Організація досліджень в роботі служб зі зв’язків з громадськістю на підприємстві;
 - Забезпечення процесу формування пабліситі компанії;
 - Стратегічне планування у роботі з цільовими громадськостями на підприємстві;
 - Організація роботи з внутрішніми громадськостями на підприємстві;
 - Використання засобів ПР у позиціонуванні товарів та послуг компанії.
 - Використання соціальних мереж для побудови корпоративного іміджу підприємства;
 - Управління корпоративним іміджем підприємства рекламної галузі.
 - Забезпечення системи комунікацій у підприємстві громадського харчування.
 - Інтернет-рекламування клієнтів комунікаційного агентства
 - Комунікаційна діяльність клієнта рекламної агенції
 - Комунікаційна діяльність підприємства
 - Комунікаційна діяльність підприємства в соціальних інтернет-мережах
 - Комунікаційна підтримка бренду
 - Комунікаційна політика підприємства ресторанного господарства
 - Комунікації підприємства в соціальних мережах
 - Організація діяльності аккаунт-менеджера в рекламному агентстві
 - Організація діяльності рекламного агентства в мережі Інтернет
 - Організація зв’язків з громадськістю на підприємстві
 - Організація комунікаційних кампаній для клієнтів рекламного агентства
 - Організація комунікаційної діяльності підприємства
 - Організація корпоративних засобів масової інформації на підприємстві
 - Організація нерекламних комунікаційних заходів підприємства
 - Організація рекламної діяльності підприємства в мережі Інтернет
 - Організація рекламної діяльності підприємства на ринку продовольчих товарів
 - Організація роботи зі зв’язків з громадськістю на підприємстві
 - Організація роботи комунікаційного агентства
 - Організація роботи медіаагентства
 - Оцінювання результативності рекламної діяльності підприємства
 - Планування зв’язків з громадськістю в рамках формування бренду
 - Планування зв’язків з громадськістю на підприємстві
 - Планування рекламної та PR-діяльності підприємства
 - Реклама в системі комунікацій підприємства
 - Реклама як засіб формування бренду
 - Рекламна діяльність виробничого підприємства в кризових умовах
 - Рекламна діяльність модельного агентства в соціальних мережах
 - Рекламна діяльність підприємства в соціальних мережах
 - Рекламна кампанія клієнтів комунікаційного агентства
 - Рекламна підтримка позиціонування підприємства
 - Рекламна та PR-діяльність підприємства
 - Рекламне забезпечення позиціонування підприємства
 - Рекламне забезпечення формування бренду підприємства
 - Рекламне медіапланування на підприємстві
 - Рекламні засоби в системі комунікацій підприємства
 - Рекламні заходи підприємства в мережі Інтернет
 - Рекламування послуг рекламного агентства в мережі Інтернет
 - Розробка PR-заходів підприємства сфери послуг
 - Розробка комунікаційної кампанії клієнта комунікаційного агентства
 - Розробка комунікаційної політики підприємства
 - Розробка комунікаційної програми підприємства
 - Розробка програми зі зв’язків з громадськістю вищого навчального закладу
 - Розробка рекламних заходів підприємства у мережі Інтернет
 - Розробка рекламної кампанії підприємства
 - Розробка рекламної кампанії підприємства в соціальних мережах
 - Розробка рекламної програми підприємства
 - Розробка рекламної програми просування бренду
 - Розробка фірмового стилю підприємства
 - Система зовнішніх комунікацій підприємства
 - Система комунікацій громадської професійної організації
 - Система комунікацій підприємства роздрібної торгівлі
 - Управління зв’язками з громадськістю на підприємстві
 - Управління рекламною діяльністю клієнтів підприємства в мережі Інтернет
 - Управління рекламною діяльністю підприємства
 - Управління рекламною діяльністю підприємства в соціальних мережах
 - Фірмовий стиль в системі комунікацій підприємства
 - Формування іміджу PR-агенції в мережі Інтернет
 - Формування іміджу видавничого підприємства
 - Формування іміджу підприємства засобами реклами та зв’язків з громадськістю
 - Формування іміджу рекламного агентства
 - Формування іміджу рекламного агентства в мережі Інтернет
 
19.09.2021
42499
остання редакція 19.09.2021

        
    
    
    
      