Співробітництво
маркетингу
Кафедра маркетингу плідно співпрацює з різноманітними установами, підприємствами, організаціями.
Формами постійного співробітництва виступають: спільна розробка рекомендацій, проведення експериментальних досліджень, створення нових методик, адаптація програм дисциплін до прогресивних технологій; спільні публікації, організація і участь у наукових конференціях, симпозіумах, семінарах та інше.
Кафедра
маркетингу має тісні зв’язки з багатьма
підприємствами, особливо з тими, хто давно працює на ринку
споживчих товарів та послуг в Україні .
Спрямованість співпраці з ними – сприяння
підготовці висококваліфікованих спеціалістів з маркетингу,
рекламного бізнесу, бренд-менеджменту, маркетинг менеджменту,
цифрового маркетингу; здійснення наукових досліджень за тематикою
НДР кафедри в ході виконання магістерських робіт; підвищення
кваліфікації персоналу.
У звітному періоді укладено 132
договори щодо проходження виробничої /
переддипломної практики студентів зі підприємствами і
організаціями, серед яких: