logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Інститут вищої кваліфікації вперше в Україні презентував програму МВА-Бренд-менеджмент

Загальна інформація

           Інститут вищої кваліфікації разом з кафедрою маркетингу та реклами відкрили першу в Україні програму МВА-Бренд-менеджмент.

          Програма в першу чергу призначена для керівників компаній, директорів з маркетингу та продажу, маркетологів і фахівців комерційних відділів, а також для всіх, хто хоче отримати знання та навички в галузі бренд-менеджменту, систематизувати або оновити наявний досвід.

         Програма має практичне спрямування, що дозволяє відразу ж впроваджувати отримані знання в практику бізнесу. Поряд з обов'язковими для класичних програм МВА курсами з генерального менеджменту, основна увага приділяється системному вивченню теорії і практики бренд-менеджменту. Зміст курсів базується на досвіді всесвітньо відомих світових брендів.

         Першими студентами МВА-Бренд-менеджмент стали представники компаній «Нестле Україна», «Укрнафта», «АЗБІ», телеканалу «1+1 Медіа», приватні підприємці.

06.10.2015
adv
2618
остання редакція 05.02.2016
knteu