logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Європейський марафон триває: доповідь про особливості вітчизняного рітейлу зробив Ігор Гарбарук

Загальна інформація

"Європейський марафон"

10 листопада 2015 року експерт з проблематики взаємовідносин виробників товарів і роздрібних торговельних мереж Ігор Гарбарук розповів про сучасні тенденції розвитку роздрібної торгівлі споживчими товарами та основні закони існування успішного рітейлу: формування ціни на товари-індикатори, правильна викладка товарів, створення власної торгової марки, продукт першої ціни, товарний запас, пакет пропозицій, формування ціни, належна якість товару, навчання персоналу, самообслуговування.

На думку експерта, рітейл – це насамперед технології. І успішність розвитку торговельної мережі залежить від комплексного рішення вдосконалення цієї мережі. Сьогодні питання розвитку рітейлу є одним із найважливіших.

Київський національний торговельно-економічний універстет – це платформа для формування професіоналів вітчизняної торгівлі. Отже, майбутнє українського рітейлу за випускниками КНТЕУ.

10.11.2015
adv
2237
остання редакція 05.02.2016
knteu