Європейські дні торгівлі: семінар-практикум «Майбутнє електронної торгівлі в Україні»
Загальна інформація
10 листопада 2015 року в рамках Європейських днів торгівлі відбувся семінар-практикум «Майбутнє електронної торгівлі в Україні». До обговорення були залучені студенти 4 курсу спеціальності "Організація оптової та роздрібної торгівлі" й гості університету.
Доповіді студентів дали змогу ознайомитися з рядом проблемних питань діяльності і регулювання електронної торгівлі, взяти участь у дискусії та обговоренні щодо організації торгівлі в мережі інтернет, а також поділитися власним досвідом використання можливостей електронного простору.
Зокрема, з вступним словом щодо етапів розвитку електронної торгівлі в Україні виступила Білан Анастасія, наголосивши на тому, що досі цей вид господарювання законодавчо неурегульований, хоча з кожним роком прослідковується тенденція до зростання його ринку. Детальний аналіз асортименту останніх 15 років діяльності електронної торгівлі України було надано Полубень Оксаною, а за нею Міненко Максиміліан та Дубовий Владислав розкрили сутність цікавих моментів роботи у e-commerce, її переваги та недоліки. Власне, саме рейтинг українських гравців інтернет-простору було продемонстровано Ющенко Дариною.
Надзвичайно актуальною і довершеною з погляду електронної етики була доповідь та презентація Вернигорової Катерини на тему «Використання інструментів мерчандайзингу в діяльності інтернет-магазинів», що викликала особливий інтерес та палкі дебати серед студентів щодо тих чи інших способів привернення уваги клієнта до електронного магазину. Степанович Ірина у свою чергу наголосила на важливості трансформації маркетингу у системі електронної торгівлі, а Мельник Юлія привернула увагу до особливостей структури бізнес-плану інтернет-магазину.
Не обійшлося і без міжнародного досвіду: Буженко Ольга виступила з доповіддю стосовно світової практики ведення електронної торгівлі, а Кутишенко Олександр навів відмінні характеристики діяльності успішних американських інтернет-магазинів Amazon та Ebay.
Отже, майбутнє електронної торгівлі залежить не тільки від якості інтернет-зв’язку та законодавчої урегульованості, а і безпосередньо від досвідчених фахівців торгівлі, якими є випускники Київського національного торговельно-економічного університету.