logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

ІІІ Всеукраїнський студентський конкурс торговельної реклами: у галузі є майбутнє

Загальна інформація

13 листопада 2015 року в університеті в рамках ЄВРОПЕЙСЬКИХ ДНІВ ТОРГІВЛІ відбувся ІІІ Всеукраїнський студентський конкурс торговельної реклами. Відкриваючи фестиваль та вітаючи учасників, ректор Київського національного торговельно-економічного університету Анатолій Антонович Мазаракі сказав: «Конкурс продемонстрував професійний рівень учасників, що говорить про впевненість в успішному майбутньому наших рекламістів».

Журі складалося з професіоналів рекламного бізнесу: керівник PR-служби групи компаній «Фокстрот» Алевтина Білецька, керівник маркетингового департаменту «Ашан Україна» Надія Гануліч, генеральний директор міжнародного агентства інтернет-реклами «UCT» Олександр Павленко, менеджер з персоналу «UCT» Катерина Фещук та представники ГО «Жива планета».

Загалом на конкурс було представлено 122 роботи, серед яких журі обрало 14 найкращих у номінаціях «Друкована реклама», «Зовнішня реклама», «Фірмовий стиль» та «Відеореклама». Гран-прі отримала відеоробота студенток 4 курсу факультету економіки, менеджменту та права Чернецької Ліани та Ратушної Олександри «Starbucks. Зігрівай, кохай, створюй».

Почесний гість конкурсу народний депутат Борислав Юхимович Береза, вітаючи переможців, побажав їм: «Творіть, звершуйте, але не заглиблюйтесь у суперефекти. Заглиблюйтесь у те, що зачепить споживача».  Можливо, робота переможців конкурсу "зачепила" шановне журі саме своєю душевністю та ліризмом.

Усі конкурсанти отримали почесні дипломи та сертифікати учасників, а також цінні подарунки від компанії «Фокстрот» та спеціальний приз від ГО «Жива планета» - контракт на виготовлення реклами.

ІІІ Всеукраїнський студентський конкурс торговельної реклами вкотре довів, що студенти Київського національного торговельно-економічного університету набувають майстерності не лише поглиблюючи свої теоретичні знання, а й випробовуючи себе на практиці – створюючи справжню професійну рекламу. 

ПЕРЕМОЖЦІ КОНКУРСУ ТОРГОВЕЛЬНОЇ РЕКЛАМИ 2015

Номінація «Друкована реклама»

Місце

Автор

Курс/Група

Назва роботи

1

Тимко Яна Юріївна

3-3

«Люксоптика»

2

Ємельянова Аліна Олександрівна

4-15

«Твоє щастя в твоїх руках!»

3

Чернецька Ліана Едуардівна, Ратушна Олександра Валеріївна

4-15, 14-23

«Starbucks. Зігрівай, кохай, створюй»

Номінація «Зовнішня реклама»

1

Борецька Ольга Василівна

4-15

«Принцеси Accessorize»

2

Лях Софія Володимирівна, Іващенко Юлія Федорівна, Сергієнко Катерина Сергіївна

4-15

«До смаку»

2

Шелудченко Тетяна Олександрівна

5-10

«Поринь у природу разом з YVES ROCHER»

3

Кіндякова Катерина Вікторівна, Лещенко Олександр Германович

5-10

«Domino’sPizza. Космічна швидкість»

3

Ільїна Тетяна Сергіївна

4-15

«Поклади мене у візок»

Номінація «Фірмовий стиль»

1

Сапсай Світлана Сергіївна, Шевчук Юлія Всеволодівна

5-10

«PetsBox»

2

Ємельянова Аліна Олександрівна

4-15

«Магазин молочних продуктів Buddha»

3

Одинець Інна Вікторівна, Копилова Надія Олександрівна

4-2

«Lavandaсoffeebar»

Номінація «Відеореклама»

1

Чернецька Ліана Едуардівна, Ратушна Олександра Валеріївна

4-15, 4-23

«Starbucks. Зігрівай, кохай, створюй»

2

Гребенюк Світлана, Дмитревич Тетяна, Гвоздь Аня

4-1

«Купуй смачняк»

3

Стасюк Владислав Юрійович

«Google»

13.11.2015
adv
3396
остання редакція 05.02.2016
knteu