logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оголошеннявсі

Європейські дні торгівлі: стратегія «omni-channel» – сучасна філософія управління роздрібним бізнесом

Загальна інформація

13 листопада 2015 року відбулася зустріч студентів і викладачів КНТЕУ з керівником проектів компанії Meeting Point (у тому числі щорічної премії Retail Awards, вибір споживачів) Артемом Шлапаком.
 

Під час лекції «Стратегія «omni-channel» – сучасна філософія управління роздрібним бізнесом» студенти дізналися, що вони вже не просто споживачі, а мовою професіоналів - «omni-покупці», і для них вже створено стратегію розвитку торгівлі «omni-channel».
 
Не можна не погодитись з лектором, що за останні 5 років ми стали не просто споживачами/покупцями, а перетворилися на мобільних, гіперактивних і дуже вибагливих фахівців-цінувальників не просто товарів, а товарних особливостей і товарних нюансів, що вимагає від рітейлерів не просто продати свій товар через прилавок або в інтернет-магазині, а створити спеціальні умови продажів, за яких мету роботи всіх департаментів торговельної мережі і центр уваги сфокусовано на СПОЖИВАЧЕВІ і його потребах.
 
На щастя, наші вітчизняні ритейлери вже підхопили цей світовий тренд, що проявилося у різних програмах лояльності, і найбільш просунутою у цьому напряму Артем вважає торговельну мережу «Сільпо», яка вже почала спілкуватися особисто із кожним із своїх покупців, вивчаючи їх потреби та побажання.
Як приємно усвідомлювати, що і у нас в Україні починає спрацьовувати золоте правило "Споживач - король ринку" і є професіонали, які вивчають портрет свого короля,  і не тільки його потреби, але й примхи. А як же прибуток? Так він буде! Бо задоволений споживач не поскупиться на свої забаганки, і це професійно розуміють розробники теорії «omni-channel», які не хочуть, щоб торговельна мережа нагадувала споживачеві ретромобіль.

Наприкінці лекції Артем закликав студентів бути інноваційними та ефективними, йти в ногу з сучасними технологіями, і тим більше з технологіями, які придбали вже ефект масового використання, впроваджувати цікаві клієнтоорієнтовані технології, які є гарантованим шляхом до зростання конкурентоспроможності торговельного підприємства і ... "головне не ігнорувати сучасні тренди! Виживуть найбільш сильні, розумні і креативні!".

Будемо з нетерпінням чекати на наступні лекції Артема Шлапака в нашому університеті.

13.11.2015
adv
2358
остання редакція 05.02.2016
knteu