Європейські дні торгівлі: стратегія «omni-channel» – сучасна філософія управління роздрібним бізнесом
Загальна інформація
13 листопада 2015 року відбулася зустріч
студентів і викладачів КНТЕУ з керівником проектів компанії Meeting
Point (у тому числі щорічної премії Retail
Awards, вибір споживачів) Артемом
Шлапаком.
Під час лекції «Стратегія «omni-channel» – сучасна філософія управління
роздрібним бізнесом» студенти дізналися, що вони вже не просто
споживачі, а мовою професіоналів - «omni-покупці», і для них
вже створено стратегію розвитку торгівлі «omni-channel».
Не можна не погодитись з лектором, що за останні 5 років ми
стали не просто споживачами/покупцями, а перетворилися на
мобільних, гіперактивних і дуже вибагливих фахівців-цінувальників
не просто товарів, а товарних особливостей і товарних нюансів, що
вимагає від рітейлерів не просто продати свій товар через прилавок
або в інтернет-магазині, а створити спеціальні умови продажів, за
яких мету роботи всіх департаментів торговельної мережі і центр
уваги сфокусовано на СПОЖИВАЧЕВІ і його потребах.
Наприкінці лекції Артем закликав студентів бути інноваційними та ефективними, йти в ногу з сучасними технологіями, і тим більше з технологіями, які придбали вже ефект масового використання, впроваджувати цікаві клієнтоорієнтовані технології, які є гарантованим шляхом до зростання конкурентоспроможності торговельного підприємства і ... "головне не ігнорувати сучасні тренди! Виживуть найбільш сильні, розумні і креативні!".
Будемо з нетерпінням чекати на наступні лекції Артема Шлапака в нашому університеті.
На щастя, наші вітчизняні ритейлери вже підхопили цей світовий
тренд, що проявилося у різних програмах лояльності, і найбільш
просунутою у цьому напряму Артем вважає торговельну
мережу «Сільпо», яка вже почала спілкуватися особисто із
кожним із своїх покупців, вивчаючи їх потреби та побажання.
Як приємно усвідомлювати, що і у нас в Україні починає
спрацьовувати золоте правило "Споживач - король ринку" і є
професіонали, які вивчають портрет свого короля, і не тільки
його потреби, але й примхи. А як же прибуток? Так він буде! Бо
задоволений споживач не поскупиться на свої забаганки, і це
професійно розуміють розробники теорії «omni-channel», які не
хочуть, щоб торговельна мережа нагадувала споживачеві
ретромобіль.
Наприкінці лекції Артем закликав студентів бути інноваційними та ефективними, йти в ногу з сучасними технологіями, і тим більше з технологіями, які придбали вже ефект масового використання, впроваджувати цікаві клієнтоорієнтовані технології, які є гарантованим шляхом до зростання конкурентоспроможності торговельного підприємства і ... "головне не ігнорувати сучасні тренди! Виживуть найбільш сильні, розумні і креативні!".
Будемо з нетерпінням чекати на наступні лекції Артема Шлапака в нашому університеті.
13.11.2015
adv
2358
остання редакція 05.02.2016
knteu