logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Європейські дні торгівлі: семінар-практикум «Використання мерчандайзингу в роздрібній торгівлі Європи»

Загальна інформація

11 листопада 2015 року в рамках Європейських днів торгівлі відбувся семінар-практикум «Використання мерчандайзингу в роздрібній торгівлі Європи». До обговорення були залучені студенти 4 курсу спеціальності  «Маркетинг» та гості університету, модератором заходу був старший викладач кафедри торговельного підприємництва Тетяна Григоренко.

Доповіді студентів дали змогу ознайомитися з європейським досвідом використання мерчандайзингу в роздрібній торгівлі та взяти участь у дискусії й обговоренні стосовно можливостей використання перспективних європейських маркетингових інструментів в Україні.

З вступним словом щодо завдання мерчандайзингу в системі просування збуту виступила Башинська Юлія, яка зазначила, що мерчандайзинг завжди орієнтований на певний результат: стимулювати бажання кінцевого споживача вибрати та купити певний товар. Його метою є збільшення обсягів продажів через мережі роздрібної торгівлі та залучення нових покупців. Дуже цікавими були доповіді-презентації Давидюк Катерини та Литвин Наталії щодо особливостей викладки товарів у період свят у різних країнах світу та про надзвичайні приклади оформлення вітрин в країнах Європи. Гончар Катерина розповіла про використання інструментів мерчандайзингу на турецькому гранд-базарі у Стамбулі. Про зарубіжний досвід використання аромамаркетингу розповіла Зеленюк Анна, а Радченко Марина – про особливості візуального мерчандайзингу. Дегтярьова Віка висвітлила особливості використання  POS-матеріалів у країнах Європи та розповіла про необхідність їх впровадження на вітчизняних підприємствах торгівлі. Лавриненко Тетяна  виступила з доповіддю стосовно світової практики використання інтерактивних вітрин майбутнього, окреслила перспективи і проблеми їх використання в Україні.

Отже, залучення уваги покупця залишається одним із найважливіших завдань роздрібної торгівлі. В останні декілька років вітчизняний споживач звик до постійної дії подразників, що борються за його увагу. У цих умовах використання передового досвіду та перспективних європейських маркетингових інструментів надасть відчутні конкурентні переваги підприємствам роздрібної торгівлі України.

11.11.2015
adv
2440
остання редакція 05.02.2016
knteu