Відбулася найбільша в Україні конференція маркетингових дослідників Re: Mark-2015
Загальна інформація
12 листопада 2015 року в Києві в конференц-залі БЦ «Іллінський» відбулася традиційна Дванадцята науково-практична конференція «Маркетингові дослідження: інструменти і технології» (з 2011 р. більш відома як Re:Mark).
За час свого проведення з 2004 року за Конференцією закріпився статус головного щорічного форуму маркетингових дослідників в Україні. Майданчик Re:Mark вже давно став традиційним місцем спілкування і дискусій між провідними фахівцями в галузі маркетингових досліджень, вчених і великих замовників.
Останні роки співорганізатором Конференції спільно з компанією Ukrainian Marketing Group International традиційно виступає Київський національний торговельно-економічний університет.
Програма цьогорічної Re:Mark-2015 була сформована в рамках проблематики: «Маркетингові дослідження: пошук сенсу в умовах невизначеності». У роботі форуму взяли участь співробітники провідних дослідницьких компаній України, а також представники великих замовників досліджень: Coca-Cola, Nestle, «Рошен», «Ельдорадо», Candy Hoover Ukraine, «Клуб Сиру», «Баядера Груп» та ін. Усього конференція об’єднала 107 учасників. Серед учасників були також викладачі, аспіранти та студенти КНТЕУ.
Усі без винятку доповіді були найвищого рівня. Кращими з них слухачі назвали виступи Андрія Длігача (Advanter Group), Станіслава Чіглінцева (MASMI Ukraine), Наталії Бухалової (UMG International), Антона Копитова (M-Group), Павла Шевчука (компанія «Клуб сиру»), Андрія Бублика («Кока-Кола Беверіджиз Україна») та ін. Приємно зауважити, що серед виступаючих такого масштабу була й Кристина Шехайтлі, аспірант кафедри маркетингу та реклами КНТЕУ. Модератором Re:Mark-2015 традиційно виступив завідувач цієї кафедри професор Є.В. Ромат.