logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Хитрий алгоритм видачі новин у соціальній мережі Facebook: майстер-клас директора інтернет-агентства Вікторії Харахаш

Загальна інформація

17 листопада 2015 року в рамках Майстерні професійного зростання студенти КНТЕУ, що здобувають професію маркетолога, мали нагоду почути поради практика у сфері інтернет-маркетингу – директора агентства інтернет-маркетингу Kiwi agency Вікторії Харахаш, яка виступила з лекцією на тему «Хитрий алгоритм видачі новин у соціальній мережі Facebook».

У лекції йшлося про дані досліджень 2015 року щодо кількості українців у соціальних мережах, останні тренди соціальної мережі Facebook, фільтрацію стрічки новин у Facebook, визначення та аналіз цільової аудиторії рекламних кампаній, особливості створення якісного інтернет-контенту та інші нюанси заданої теми.

По закінченні лекції Вікторію Харахаш очікували гучні оплески!

17.11.2015
adv
2245
остання редакція 05.02.2016
knteu