Перший рекламний форум: фестиваль, конференція, майстер-класи
Загальна інформація
3 грудня 2015 року в університеті відбувся 11 Український студентський фестиваль реклами. Відкриваючи фестиваль та вітаючи учасників, ректор Київського національного торговельно-економічного університету Анатолій Антонович Мазаракі зазначив, що сьогоднішній успішний бізнес неможливо уявити без реклами та маркетингу, та побажав усім конкурсантам перемоги.
Євген Вікторович Ромат, завідувач кафедри маркетингу та реклами, зауважив: «Фестиваль студентської реклами в КНТЕУ став місцем, яке об’єднує всю Україну». Дійсно, цьогорічний фестиваль зібрав студентів з Одеси, Харкова, Вінниці та Чернівців. Тематика робіт учасників також відзначалася різноманітністю, більшість із яких мали соціальну спрямованість: здоровий спосіб життя, проти тютюнопаління, захист довкілля, інтернет-залежність та небезпека у соцмережах, біженці та війна.
Фестиваль відкрився ІХ Міжнародною науково-практичню конференцією "Реклама: інтеграція теорії та практики", під час якої пройшли цікаві майстер-класи експертів вітчизняної реклами.
Про основні проблеми, з якими стикаються сучасні маркетологи, викладачі маркетингу та студенти – майбутні маркетологи, у своїй презентації «Маркетинг і реклама-2020» розповів декан Kiev Business School М.В. Крикунов.
«Навіщо рекламі психологія?» - під такою риторичною назвою пройшов-майстер-клас генерального директора дослідної компанії MASMI Ukraine Чиглінцева С.П., у якому він ознайомив присутніх із мотивами та поведінкою споживача, основною рушійною силою в рекламному повідомленні – заклику до самореалізації.
Несподіваною стала тема Ангели Піддубної, HR-директора «Баядера Груп», викладача Единбурзької бізнес-школи: як отримати щастя в бізнесі. Виявляється, сьогодні у великих компаніях навіть існує потреба в спеціалістах, які так і називаються «експертами зі щастя».
Шевченко Є.В., директор інтернет-рекламної компанії UA-Master, розповів про нюанси та інструменти розвитку сучасного українського мобільного маркетингу, зазначивши, що диджиталізація – це не лише світовий, а й популярний український тренд, ринок якого виріс за останній рік у 5 разів.
Олександр Горлов, генеральний директор рекламної компанії CMS Group, у своїй презентації зачепив цікаву тему соціальної реклами та найбільш актуальну сьогодні сферу в бізнесі - корпоративну соціальну відповідальність.
Темою доповіді віце-президента рекламної компанії ADV Group Ukraine, члена правління ВРК із розвитку профільної освіти Кустової О.В. став проект «Відеоінститут маркетингу і реклами».
На тему, яка й досі не втрачає своєї важливості для нашого бізнесу – репутація компанії, була презентація віце-президента Української PR-Ліги, управляючого партнера агентства PR-Service Олени Дерев’янко.
Секретами полювання на «Канського лева» ділився генеральний директор рекламної компанії TWIGA Ukraine Степаненко С.О.: головне – постійно вдосконалюватися, не зупинятися на досягнутому та вірити в себе.
Голова журі Фестивалю Анже Йереб, Creative Director в BBDO Ukraine, як завжди, ділився практичними та нестандартними прийомами реклами, яка вражає не лише своїм яскравим креативом, а й може продавати.
Вітаючи переможців фестивалю, Євген Вікторович Ромат відзначив: «Всі роботи фестивалю вражають своїм нестандартним креативом і щороку стають все більш професійними».
Статистика фестивалю:
Загальна кількість учасників: 377 осіб. Загальна кількість робіт – 721.
Серед них студенти:
КНТЕУ – 77 учасників;
ХТЕІ КНТЕУ – 5 учасників;
ВТЕІ КНТЕУ – 24 учасники.
Навчальні заклади, з яких надійшли роботи на фестиваль:
- Київський національний торговельно-економічний університет (КНТЕУ)
- Харківський національний університет радіоелектроніки (ХНУРЕ)
- Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара (ДНУ ім. О. Гончара)
- Харківський національний економічний університет (ХНЕУ)
- Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет (ДДАЕУ)
- Харківський державний університет харчування та торгівлі (ХДУХТ)
- Одеський національний політехнічний університет (ОНПУ)
- Національний університет харчових технологій (НУХТ)
- Сумський державний університет (СумДУ)
- Харківська державна академія культури (ХДАК)
- Вінницький торговельно-економічний інститут (ВТЕІ КНТЕУ)
- Чернівецький національний університет ім. Юрія Федьковича (ЧНУ ім. Ю. Федьковича)
- Харківський торговельно-економічний інститут (ХТЕІ КНТЕУ)
- Національний лісотехнічний університет України (НЛТУ)
- Запорізький національний університет (ЗНУ)
- Українська академія друкарства (УАД) м. Львів
- Черкаський державний бізнес-коледж (ЧДБК)
- Харківський машинобудівний коледж (ХМК)
- Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (КНУ ім. Т. Шевченка)
- Київський національний університет технологій та дизайну
- Київський університет ім. Бориса Грінченка (КУБГ)
- Київський національний університет культури і мистецтв (КНУКіМ)
- Харківський національний університет ім. Каразіна (ХНУ ім. Каразіна)
- Одеська національна академія харчових технологій (ОНАХТ)
- Український державний університет залізничного транспорту (УкрДУЗТ)
- Київський державний інститут декоративно-прикладного мистецтва і дизайну імені Михайла Бойчука (КДІДПМД ім. М. Бойчука)
Загальна кількість номінацій – 9.
Серед них:
- Друкована реклама;
- Зовнішня реклама;
- Фірмовий стиль;
- Інтернет-реклама;
- Проект рекламної кампанії;
- Відеореклама;
- Номінація «Молодь за здоровий спосіб життя»;
- Номінація «Рошен»;
- Номінація «Реклама, створена школярами».
Переможці серед студентів КНТЕУ
- Номінація «Друкована реклама»: всього (1 – перше місце; 3 – друге місце; 3 – 3 місце).
2 місце – Ємельянова Аліна за роботу «Пий щастя до дна»;
3 місце – Крусь Маргарита за роботу «Вкус вдохновения».
- Номінація «Зовнішня реклама»: всього (1 – перше місце; 1 – друге місце; 3 – 3 місце).
2 місце – Борецька Ольга за серію робіт «Принцеси Accessorize»;
3 місце – Ільїна Тетяна за серію робіт «Поклади мене у кошик»;
3 місце – Пащук Наталія за роботу «Ми стежимо за Вашою фігурою».
- Номінація «Фірмовий стиль»: всього (1 – перше місце; 4 – друге місце; 6 – 3 місце).
2 місце – Гребенюк Світлана, Дмитревич Тетяна, Гвоздь Ада за серію робіт «Фірмовий стиль УСФР»;
3 місце – Сапсай Світлана, 5 к. 10 гр. ФЕМП, за серію робіт «REINA»;
3 місце – Ємельянова Аліна за роботу «Budda».
- Номінація «Інтернет-реклама»: всього 1 – 3 місце. Студентів КНТЕУ серед переможців даної номінації немає.
- Номінація «Проект рекламної кампанії»: всього (1 – перше місце; 1 – друге місце; 1 – 3 місце). Студентів КНТЕУ серед переможців даної номінації немає.
- Номінація «Відеореклама»: всього (1 – перше місце; 4 – друге місце; 7 – 3 місце).
2 місце – Чернецька Л., Ратушна А. за відео «Starbucks. Зігрівай, кохай, створюй»;
2 місце – Гребенюк Світлана, Дмитревич Тетяна, Гвоздь Ада за відео «Купуй смачняк!»;
3 місце – команда ANKOMA Group за відео «Red Bull окриляє».
- Номінація «Молодь за здоровий спосіб життя»: всього (1 – перше місце; 1 – друге місце; 1 – 3 місце). Студентів КНТЕУ серед переможців даної номінації немає.
- Номінація «Рошен»: всього (1 – перше місце; 3 – друге місце; 3 – 3 місце).
3 місце – Сапсай Світлана, Шевчук Юлія, 5 к. 10 гр. ФЕМП, за серію робіт «Roshen».
- У номінації «Реклама, створена школярами» брало участь всього 34 школярі.
Переможці:
1 місце – Сапоренко Олександр, Соловйова Валентина, Кащенко Катерина, Варенья Ілля, Фелді Діана, Лященко Ліза за серію відеоробіт для рекламної кампанії «Не дозволяй нікому вирішувати за себе»;
2 місце – Варенья Ілля за серію робіт «Гаджетоманія»;
2 місце – Марвінська Вікторія за відео «Відкрий свій Космос»;
3 місце – Кенік Яна за відео «Анарексія»;
3 місце – Маковська Анастасія, Гурова Валерія, Максименко Юлія за відео «Безмежність»;
3 місце – Підварко Денис за відео «Доля».
Загальні результати фестивалю
Друкована реклама
Місце |
Код |
ПІБ |
Назва |
ВНЗ |
1 |
D_121 |
Черченко Борислав |
«Lego. Завантаження Уяви» |
КНУТД |
2 |
D_22 |
Дарий Марія |
“Stop” |
КДІДПМД ім. М. Бойчука |
2 |
D_74 |
Пасіченко К. і Петрушак К. |
«Live to eat» |
КДІДПМД ім. М. Бойчука |
2 |
D_108c4 |
Ємельянова Аліна |
«Пий щастя до дна!» |
КНТЕУ |
3 |
D_39 |
Крусь Маргарита |
«Вкус вдохновения» |
КНТЕУ |
3 |
D_69 |
Савюк О. та Купратий А. |
«Щоб ваші ноги не кричали» |
ЧНУ ім. Юрія Федьковича |
3 |
D_72 |
Пасіченко К. і Петрушак К. |
«Розiрвемо кайдани корупцiї» |
КДІДПМД ім. М. Бойчука |
Диплом |
D_82 |
Кагукіна Марина |
«Semki» |
КНУКіМ |
Диплом |
D_90 |
Пасіченко К. і Петрушак К. |
«Допоможи армії» |
КДІДПМД ім. М. Бойчука |
Диплом |
D_118 |
Черченко Борислав |
«Chateau Haut Vigneau» |
КНУТД |
Фірмовий стиль
Місце |
Код |
ПІБ |
Назва |
ВНЗ |
1 |
F_76c |
Олянишин Вячеслав |
серія робіт «Dots» |
ХНУРЕ |
2 |
F_79c |
Гребенюк Світлана, Дмитревич Тетяна, Гвоздь Ада |
серія робіт «Фірмовий стиль УСФР» |
КНТЕУ |
2 |
F_60c |
Пасіченко К. і Петрушак К. |
серія робіт «Вдорогу» |
КДІДПМД ім. М. Бойчука |
2 |
F_64 |
Шпильовий Роман |
«Магазин Піка» |
ЧДБК |
2 |
F_71a |
Черченко Борислав |
«Roshen Упаковка» |
КНУТД |
3 |
F_12c – F_20c |
Сапсай Світлана |
серія робіт «REINA» |
КНТЕУ |
3 |
F_59c |
Пасіченко К. і Петрушак К. |
серія робіт «Журнал Байк» |
КДІДПМД ім. М. Бойчука |
3 |
F_61c |
Пасіченко К. і Петрушак К. |
«Дизайн студії Застібка» |
КДІДПМД ім. М. Бойчука |
3 |
F_69 |
Ємельянова Аліна |
«Budda» |
КНТЕУ |
3 |
F_71c |
Черченко Борислав |
«Roshen Упаковка» |
КНУТД |
3 |
F_73c |
Олянишин Вячеслав |
серія робіт «Swiss Med» |
ХНУРЕ |
Зовнішня реклама
Місце | Код | ПІБ | Назва | ВНЗ |
1 |
Z_39c |
Бутенко Ангеліна |
серія робіт «Найди отличия» |
ХГАК |
2 |
Z_43-45 |
Борецька Ольга |
серія робіт «Принцеси Accessorize» |
КНТЕУ |
3 |
Z_111c |
Iльїна Тетяна |
серія робіт «Поклади мене у кошик!» |
КНТЕУ |
3 |
Z_3 |
Пащук Наталія |
«Ми стежимо за Вашою фігурою» |
КНТЕУ |
3 |
Z_4c-7c |
Марченко Анастасія |
серія робіт «Бережи своє місто» |
ОНПУ |
Відеореклама
Місце |
Код |
ПІБ |
Назва |
ВНЗ |
1 |
V_42 |
Грицюк Дарина |
«Бабушки голосуют за такси 3000» |
ХНУ ім. Каразіна |
2 |
V_18 |
Сьомкіна Альона і Щербина Ольга |
«Вместо» |
НУПТ |
2 |
V_37 |
Грицюк Дарина |
«Как смотреть взрослые фильмы по телевизору» |
ХНУ ім. Каразіна |
2 |
V_45 |
Чернецька Л. і Ратушна А. |
«Starbucks. Зігрівай, кохай, створюй» |
КНТЕУ |
2 |
V_51c, V_52с, V_53c |
Гребенюк, Дмитрович, Гвоздь |
серія робіт «Купуй смачняк!» |
КНТЕУ |
3 |
V_8 |
Команда ANKOMA Group |
«RedBull окриляє» |
КНТЕУ |
3 |
V_13 |
Гранюк А. |
«Бібліотека майбутнього» |
КНУ ім.Т. Шевченка |
3 |
V_14 |
Бутенко А. і Бакаляр А. |
«Лес- это жизнь» |
ХГАК ХМК№2 |
3 |
V_21 |
Зоболєва К.Д. та Піцюра М.І. |
«Колобки» |
УАД, НЛТУ |
3 |
V_27 |
Маслюковська Яна |
«ПОСТУПАЙ, ПОСТУПАЙ, ПОСТУПАЙ!!!» |
ВТЕІ КНТЕУ |
3 |
V_39 |
Іванов Ілля |
«Pringles Стирает границы» |
ХТЕІ КНТЕУ |
3 |
V_12 |
Неживий Є. |
«#Слухай українське» |
УКРДУЗТ |
Інтернет-реклама
Місце |
Код |
ПІБ |
Назва |
ВНЗ |
3 |
Int_2 |
Олянишин Вячеслав |
«Astex» |
ХНУРЕ |
ПР-кампанії
Місце |
Код |
ПІБ |
Назва |
ВНЗ |
1 |
PRK_13 |
Команда ЗНУ |
«Соціальна акція ПРОСТОРУЙ!» |
ЗНУ |
2 |
PRK_2 |
Ярощук Д., Неживий Є., Бабичев В., Козак Н. |
«#Слухай українське» |
УКРДУЗТ |
3 |
PRK_20 |
Дармограй Н., Тарнавська М., Баранник Є., Крилюк О. |
«Класика глазами молодежи» |
ЧНУ ім. Юрія Федьковича |
Номінація «Молодь за здоровий спосіб життя!»
Місце |
Код |
ПІБ |
Назва |
ВНЗ |
1 |
TN-2_9 |
Джуранюк Ірина |
«Дід Остап» |
КУБ |
2 |
TN-2_12 |
Дарий Марія |
«Stop» |
КДІДПМД ім. М. Бойчука |
3 |
TN-2_31, TN-2_32 |
Хижняк Юлія |
«Обери правильний формат» |
ДНУ ім.О. Гончара |
Номінація «РОШЕН»
Місце |
Код |
ПІБ |
Назва |
ВНЗ |
1 |
TN-1_79 |
Фараон А. |
«Серия упаковок для шоколада Roshen» |
КНУКіМ |
2 |
TN-1_93 |
Авраменко Наталія |
«Шоколад из самого сердца Украины» |
КНУКіМ |
2 |
TN-1_31 |
Пьяних Юліана, Андрєєва Ангеліна |
«Від сердечка до сердечка. Любов (до шоколаду) єднає країну» |
Beauty HUB, Digital strategist |
2 |
TN-1_44-46 |
МаКуЛиДо&Co |
серія робіт «ROSHEN» |
ДНУ ім. Олеся Гончара |
3 |
TN-1_40с-43с |
Сапсай С. та Шевчук Ю. |
«Roshen» |
КНТЕУ |
3 |
TN-1_56с-60с |
Шляхтіна Ксенія |
«Концепция дизайна упаковки для кондитерских изделий ТМ «Рошен» |
КНУКіМ |
3 |
TN-1_116с-119с |
Черченко Борислав |
«Roshen Упаковка» |
КНУТД |
Гран-прі фестивалю
Місце |
Код |
ПІБ |
Назва |
ВНЗ |
1 |
TN-2_9 |
Джуранюк Ірина |
«Дід Остап» |
КУБ |