logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Занурення в професію: студенти відвідали Міжнародну виставку «Логістика 2016»

Загальна інформація

24 та 25 лютого 2016 року студенти 1 курсу магістратури спеціалізації «Товарознавство та комерційна логістика» і спеціальності «Логістика» відвідали Міжнародну виставку «Логістика 2016», що проходила в виставковому центрі «КиївЕкспоПлаза».

Серед відвідувачів виставки «Логістика 2016» були присутні представники провідних великих та малих українських підприємств, логістичних компаній, розробників та інтеграторів логістичних інформаційних систем.

На виставці студенти ознайомились з пропозиціями для поліпшення процесів логістичної галузі та різноманітним технічним оснащенням для холодильного, торговельного обладнання. Ззовні павільйону студенти оглянули рефрижераторні контейнери з теплоізольованою камерою та холодильною установкою для підтримки визначеного температурного режиму.

Для потреб складування вантажів на виставці були представлені стелажні системи. Свої послуги презентували підприємства, що надають логістичні послуги з транспортування, перевезення в контейнерах різного типу морським транспортом. Для організації поставок демонструвалися комп’ютерні системи для оброблення і виконання замовлень разом з визначенням оптимального шляху (маршруту) доставки.

На виставці були присутні представники багатьох логістичних підприємств України, проводилися семінари щодо впровадження новітніх технологічних рішень у галузі.

Студенти ознайомились з інноваційними рішеннями в галузі складської логістики, новими типами контейнерів, складними контейнерами для сипучих товарів, морозильними агрегатами, системами вентиляції складських приміщень для утримання оптимальної температури зберігання продовольчих товарів.

Також у програмі виставки відбулись семінари, конференціі та майстер-класи, один з яких проходив 23 лютого на тему «Як транспортну логістику зробити надприбутковою і підвищити прибуток до 40%». Його проводив експерт з автоматизації процесів логістики, експерт у галузі автоматизації FMCG-компаній О. Кшиванський.

На цьому майстер-класі можна було дізнатися:

  • за допомогою яких простих інструментів можна перетворити доставки на сервісний, клієнт-орієнтований напрям;
  • скільки грошей і клієнтів компанія втрачає через відсутність сервісного підходу до доставок;
  • основні перешкоди для зростання доходу в розвитку сервісу доставок;
  • чи потрібна кооперація в доставках і на скільки це підвищить доходи;
  • хто насправді керує доставками в більшості компаній;
  • ключові показники, контроль над якими повинні встановити, перш ніж починати щось змінювати.

25.02.2016
knteu
2038
остання редакція 01.06.2016
42265