Занурення в професію: студенти відвідали Міжнародну виставку «Логістика 2016»
Загальна інформація
24 та 25 лютого 2016 року студенти 1 курсу магістратури спеціалізації «Товарознавство та комерційна логістика» і спеціальності «Логістика» відвідали Міжнародну виставку «Логістика 2016», що проходила в виставковому центрі «КиївЕкспоПлаза».
Серед відвідувачів виставки «Логістика 2016» були присутні представники провідних великих та малих українських підприємств, логістичних компаній, розробників та інтеграторів логістичних інформаційних систем.
На виставці студенти ознайомились з пропозиціями для поліпшення процесів логістичної галузі та різноманітним технічним оснащенням для холодильного, торговельного обладнання. Ззовні павільйону студенти оглянули рефрижераторні контейнери з теплоізольованою камерою та холодильною установкою для підтримки визначеного температурного режиму.
Для потреб складування вантажів на виставці були представлені стелажні системи. Свої послуги презентували підприємства, що надають логістичні послуги з транспортування, перевезення в контейнерах різного типу морським транспортом. Для організації поставок демонструвалися комп’ютерні системи для оброблення і виконання замовлень разом з визначенням оптимального шляху (маршруту) доставки.
На виставці були присутні представники багатьох логістичних підприємств України, проводилися семінари щодо впровадження новітніх технологічних рішень у галузі.
Студенти ознайомились з інноваційними рішеннями в галузі складської логістики, новими типами контейнерів, складними контейнерами для сипучих товарів, морозильними агрегатами, системами вентиляції складських приміщень для утримання оптимальної температури зберігання продовольчих товарів.
Також у програмі виставки відбулись семінари, конференціі та майстер-класи, один з яких проходив 23 лютого на тему «Як транспортну логістику зробити надприбутковою і підвищити прибуток до 40%». Його проводив експерт з автоматизації процесів логістики, експерт у галузі автоматизації FMCG-компаній О. Кшиванський.
На цьому майстер-класі можна було дізнатися:
- за допомогою яких простих інструментів можна перетворити доставки на сервісний, клієнт-орієнтований напрям;
- скільки грошей і клієнтів компанія втрачає через відсутність сервісного підходу до доставок;
- основні перешкоди для зростання доходу в розвитку сервісу доставок;
- чи потрібна кооперація в доставках і на скільки це підвищить доходи;
- хто насправді керує доставками в більшості компаній;
- ключові показники, контроль над якими повинні встановити, перш ніж починати щось змінювати.