logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Перемоги наших студентів на Дев’ятому Національному фестивалі соціальної реклами

Загальна інформація

25 лютого 2016 року в київському Будинку кіно відбулися заключні заходи Дев’ятого Національного фестивалю соціальної реклами. Фестиваль проводиться Спілкою рекламістів України з 2005 р. І вже понад десять років цей головний в Україні форум із проблем соціальної реклами проходить за підтримки Київського національного торговельно-економічного університету.

У цьому році спеціалісти відзначили значне зростання професійного рівня робіт, представлених на Творчий конкурс 9-го НФСР. Не в останню чергу це відбулося за рахунок помітної активізації великих рекламних агентств і фондів. За цих умов, аматорам, у т.ч. студентам, досить важко було пробитися на п'єдестал Фестивалю. Тим почеснішими є дипломи, що були виборені студентами КНТЕУ! Так, студенти факультету торгівлі та маркетингу нашого університету Катерина Кіндякова та Олександр Лещенко здобули 2 місце з роботою «Більше часу на сім’ю» в номінації «Сімейні цінності». Їх однокурсники Світлана Сапсай та Шевчук Юлія у тій же номінації вибороли 3 місце з роботою «Не пропусти перший крок».

Ще два «бронзові» дипломи в престижній номінації «Зовнішня соціальна реклама» отримали студенти ФТМ КНТЕУ Анастасія Постойко (робота «Подаруй дитині турботу») та Тетяна Шелудченко (робота «Не прищеплюйте жінку до такої буденності»).

Традиційно НФСР супроводжувався потужною програмою майстер-класів, у якій брали участь справжні майстри. Окрасою її стали виступи Михайла Крикунова, Ігоря Шейківа, Ігоря Добруцького, Ірини Еркан, Анастасії Мамотюк і Алли Гладских. Програма проходила цілий день у режимі нон-стоп, постійно утримуючи увагу аудиторії. Цікавим також був і круглий стіл з проблем державно-громадського співробітництва в сфері соціальної реклами. Її спікерами виступили: Тетяна Попова (заступник Міністра інформаційної політики України), Олександр Горлов (керуючий партнер CMS Group), Андрій Різоль (директор PR/BTL/EVENT/ART компанії «Вавілон»), Віталія Трибой (директор компанії «Канді Гувер Україна») і Андрій Кашпур (PR-технолог). Модератором засідання виступив завідувач кафедри маркетингу та реклами КНТЕУ, професор Є.В. Ромат.

На заходах були присутні понад 100 студентів 4–5 курсів ФТМ КНТЕУ зі спеціальностей «Маркетинг», «Реклама і зв’язки з громадськістю».

Хід проведення Фестивалю, зокрема круглого столу, висвітлювався телеканалом UBR. Тож багато хто з наших студентів та викладачів мали змогу побачити себе у новинах на каналі.

Загальний підсумок участі студентів і викладачів КНТЕУ в 9-му Національному фестивалі соціальної реклами – позитивний! Форум підказав напрями подальшого вдосконалення викладання та практичної підготовки студентів в Університеті.

До зустрічі на Десятому (Ювілейному) НФСР!

25.02.2016
knteu
2272
остання редакція 01.06.2016
42265