На допомогу маркетологу: екологічні аспекти цифрового друку сучасної типографії
Загальна інформація
17 березня 2016 року в рамках VIII Консумерського фестивалю в КНТЕУ відбулася лекція від гостей фестивалю – представників типографії «LDS» та компанії «Xerox» на тему «Сучасна типографія. Екологічні аспекти цифрового друку». Лекція була присвячена новітнім можливостям сучасної типографії, екологічним аспектам друку, створенню конкурентоспроможних послуг та маркетингових комунікацій за допомогою цифрового друку.
Заступник директора типографії «LDS» Олена Ковальська розкрила екологічні ініціативи підприємства:
- інвестиції 1 млн дол. з метою збереження лісів та їх раціонального використання;
- принципи побудови «зеленого офісу»;
- екологічна переробка картриджів.
Регіональний представник компанії «Xerox» Роман Болбот розповів як вони турбуються за навколишнє середовище, використовуючи інноваційні енергозберігаючі технології та спеціальне програмне забезпечення (мінімальне використання енергії, економія нафтових ресурсів), управління використаною сировиною, зменшення витрат матеріалів (у майбутньому – на 90% зменшення відходів). Продукція компанії сертифікована та має еко-маркування, наприклад, Energy STAR, EcoLogo Blue Angel & Ecolabel тощо.
Представник компанії «Xerox» Ігор Холод розповів про можливості створення інноваційних засобів маркетингових комунікацій та напрямів підвищення конкурентоспроможності підприємств за допомогою цифрового друку.
Також до уваги всіх присутніх були представлені друковані матеріали компанії (буклети та фотоальбоми).
Представники підприємств, що активно удосконалюють свою продукцію задля збереження екології, змусили слухачів замислитись над необхідністю застосування нових можливостей сталого розвитку «зеленого офісу» та впровадження нових екологічних стандартів.