logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Фахівці з ТЦ "МЕТРО" поділилися досвідом ефективної організації торгівлі зі студентами-маркетологами КНТЕУ

Загальна інформація

У рамках реалізації проекту «Майстерня професійного зростання» 30 березня 2016 року к.е.н., доцентом кафедри менеджменту Силкіною Юлією Олегівною було організовано виїзне заняття для студентів 4 курсу 4 групи напряму підготовки «Маркетинг» факультету торгівлі та маркетингу КНТЕУ до ТЦ "МЕТРО", що знаходиться за адресою проспект П. Григоренка, 43.

"Компанія «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» входить до складу METRO GROUP – однієї з найбільших міжнародних торгових компаній світу. Магазини компанії представлені в 31 країні світу, де працює більше 250 000 співробітників. «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» дотримується стратегії корпоративної соціальної відповідальності та постійно робить кроки для того, щоб підтверджувати статус соціально відповідальної компанії", - зазначив директор ТЦ Арсен Старченко.

Під час екскурсії Арсен Старченко розповів студентам про особливості організації торгівлі ТОВ «Метро Кеш енд Кері Україна», описав структуру та особливості функціонування ТЦ "МЕТРО" № 10, де знаходиться центральний офіс компанії.

Особливу зацікавленість у студентів викликала розповідь директора ТЦ про організацію праці персоналу, розміри підприємства та чисельність працюючих, а також ставлення керівництва до процесу управління. Також він познайомив студентів з іншими практиками, фахівцями торгівлі, зокрема з менеджером з управління категоріями «Ковбасні вироби та Делікатеси» Галиною Літош. Вона поділилася зі студентами своїм досвідом управління товарними категоріями на підприємстві, розповіла про успішні інноваційні проекти компанії, зокрема про особливості концепції організації відділу «магазин в магазині». Одним з таких прикладів є відкриття своєрідного магазину одягу «ШАФА» у ТЦ "МЕТРО".

Підсумовуючи, хотілося б відзначити, що зустріч пройшла в діловій сприятливій атмосфері, представниками компанії було відзначено високий рівень підготовки наших студентів, адже переважна більшість працівників ТОВ «Метро Кеш енд Кері Україна» є випускниками саме КНТЕУ.

Студенти КНТЕУ висловлюють щиру вдячність за проведене виїзне заняття кафедрі менеджменту КНТЕУ та всьому колективу ТЦ "МЕТРО" за змістовно проведений час та отримані нові знання.

30.03.2016
adv
2537
остання редакція 01.06.2016
knteu