logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Відбулась Міжнародна практична конференція Private Label - 2016

Загальна інформація

26 серпня 2016 року за участю Інституту вищої кваліфікації КНТЕУ відбулась VIII Міжнародна практична конференція «PrivateLabel-2016: «Розширення меж контрактного виробництва».

Відкриваючи захід, модератор Ігор Гарбарук (заступник директора з науково-педагогічної роботи ІВК КНТЕУ, експерт-практик FMCG ринку, управлінець з досвідом роботи в корпорації «Олімп», роздрібної мережі «Фуршет» та ін.) представив «умовний портрет» учасників конференції: більш ніж 300 топ-менеджерів виробничих, компаній роздрібної торгівлі й дистрибуції, а також підприємств із суміжних галузей (тара, упаковка, логістика, обладнання, консалтинг, IT-рішення, банки та ін.). У залі були присутні власники і керівники компаній з України, Польщі, Росії, Казахстану, Білорусі, Нідерландів, Туреччини.

Відкриваючи виступи спікерів, перший доповідач бізнес-зустрічі Віталій Брик, директор стратегічного розвитку компанії Nielsen (Україна, Білорусь), звернув у своїй доповіді увагу на особливості споживчих настроїв у Європі і в Україні, а також на перспективні напрямки ринку FMCG у поточному році.

Співдоповідачем Віталія виступила Ганна Штепа, провідний фахівець Nielsen по роботі з мережами роздрібної торгівлі, яка надала інформацію про «середнього покупця», його переживання й настрої, а також про вплив поточної ситуації на мотиви покупок власних торгових марок.

Виступ наступного доповідача - голови правління Акціонерного комерційного банку Конкорд Алли Комісаренко - було присвячено темі факторингу, зручного фінансового інструменту, який дозволяє постачальникам, у тому числі й імпортерам, швидко отримувати кошти банку, поставляти товари і прискорювати темпи свого розвитку.

Темі розвитку бізнесу було присвячено й виступ Дмитра Потапенка, відомого російського підприємця, керуючого партнера Management Development Group Inc., успішного бізнесмена в 5 країнах світу, власника 12 торгових і ресторанних мереж у регіонах Росії і за кордоном. У своїй доповіді «Private Label (PL) Власна торгова марка (ВТМ) «Життя після смерті?» Дмитро розглянув відмінності стратегій виробника і рітейлерів на шляху до однієї мети - задоволення потреб покупця, а також помилки, яких не варто допускати при створенні Private Label.

Важливим моментом конференції стала дискусія рітейлерів на тему «Формування збалансованого і прибуткового асортименту ВТМ «Як вивести сильні ВТМ і досягти їх визнання споживачами». У ній взяли участь Галина Малярова (експертний партнер TradeMasterGroup з питань Private Label), Олена Бережна (керівник відділу ВТМ мережі NOVUS), Марина Добичина (начальник відділу ВТМ «Метро Кеш енд Кері Україна»), Дарина Бахматова (начальник відділу розвитку ВТМ, АТБ маркет), Сергій Науменко (начальник відділу розвитку ВТМ ТОВ «Український рітейл») і Анастасія Муравйова (PL менеджер роздрібної мережі Watsons).

Успішності ВТМ на ринку було присвячено й виступ Артура Погорєлова, директора з регіонального розвитку ВАТ «Укрпластик».

Успішному просуванню українських Рrivate labels на європейський ринок була присвячена доповідь Анатолія Демиденка, імпорт-менеджера Imperia Holding. За словами Анатолія, частка ВТМ в роздрібних мережах Європи досягає 45%, і це відкриває нові можливості для українських виробників.

Більш повне висвітлення питання якості європейських Private labels було зроблено в доповіді Марека Маржеца (Польща), провідного бізнес-консультанта з питань якості, рітейлу й експортно-імпортної діяльності та рітейлу в Європі, та Анджея Войцеховича (Польща), фахівця з міжнародного співробітництва в FMCG Business Consulting.

Розвитку роздрібної торгівлі в ЄС було присвячено й виступ Ремі Медіни (Нідерланди), міжнародного експерта в розробці стратегій та інновацій для рітейлу, засновника компанії Food Business Invest, золотого спікера конференції «FoodMaster & PrivateLabel--2015».

Не забувати про те, що крім ЄС є й інші цікаві для експорту регіони, учасників конференції закликав Дмитро Роденко, директор компанії «Міжнародна Маркетингова група Україна». За його словами, ринки Азії й Африки мають величезний потенціал для українських товарів.

Окрім можливостей роботи з закордонними партнерами, учасники зустрічі обговорили і стан запуску ВТМ в Україні. Зокрема, Ігор Гарбарук  розповів про причини появи ВТМ в Європі і в Україні, дав рекомендації з приводу того, у яких товарних групах слід створювати Рrivate labels, на які характеристики звернути увагу для того, щоб власна торгова марка була успішною.

Точку зору виробників на процес впровадження ВТМ у роздрібних мережах висловив Ярослав Кошлатий, засновник і керівник компанії «Златомед». Він звернувся до рітейлерів із закликом почути проблеми виробника й не вирішувати питання запуску власних торгових марок виключно за рахунок постачальника.

Питанням оптимізації управління українськими виробничими, дистриб'юторськими компаніями був присвячений виступ Вікторії Ільченко, бізнес-аналітика ТОВ «Скайлайн Софтвер», оператора програм «1С» в Україні.

Завершував конференцію виступ Володимира Граніна, комерційного директора лінії магазинів EVA у напрямку ВТМ. Всупереч думці про те, що «ринок поки що не на стільки розвинений, щоб розвивати іміджеві товари», Володимир впевнений, що іміджеві товари під ВТМ є інструментом підтримки лояльності постійних клієнтів і залучення нових споживачів.

Після теоретичної частини конференції за більш ніж 30 столами пройшли переговори про закупівлі ВТМ між виробниками/постачальниками та представниками роздрібних мереж.

Завершився захід церемонією нагородження переможців Національної Бізнес-Премії «PrivateLabel - 2016».

Такі спільні заходи за участю Інституту вищої кваліфікації КНТЕУ є гарною базою для обміну знаннями, накопиченням досвіду й підґрунтям для створення нових партнерств та розвитку якісної довготривалої співпраці між науковцями та практиками.

31.08.2016
42265
2420
остання редакція 17.01.2017
42265