logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Знайомство з професією: першокурсники факультету фінансів та банківської справи відвідали АТ «Ощадбанк»

Загальна інформація


8 вересня 2016 року студенти першого курсу факультету фінансів та банківської справи відвідали з екскурсією АТ «Ощадбанк». Екскурсія відбулася в рамках співробітництва кафедри банківської справи з банківськими установами України, зокрема з АТ «Ощадбанк».

АТ «Ощадбанк» - один із найбільших фінансових інститутів української держави, що має найрозгалуженішу мережу установ – понад 5000.

Працівники Ощадбанку щиро привітали першокурсників з початком навчання в одному з найпрестижніших вищих навчальних закладів України – Київському національному торговельно-економічному університеті.

Після привітань та знайомства Дмитро Саюк, бізнес-тренер відділу навчання персоналу АТ «Ощадбанк», розповів студентам про історію Ощадбанку, місію та основні принципи роботи, про складові Маніфесту банку, а також ознайомив студентів з основними банківськими продуктами, розказав про основні правила фінансової поведінки та шляхи захисту від шахрайства з платіжними картками, а також про зміни в стратегії фінансової установи, нові стандарти якості банківських продуктів та обслуговування клієнтів тощо.

Поліна Зонова, головний спеціаліст сектору підбору персоналу АТ «Ощадбанк», поінформувала студентів про перспективи та переваги працевлаштування в банку, а також запросила всіх надсилати свої резюме для майбутнього проходження практики й можливого працевлаштування.

Цікавою також була екскурсія по відділенню нового формату фінансової установи, що знаходиться за адресою м. Київ, вул. Володимирська, 27. Студенти ознайомились не тільки з новим інтер’єром та корпоративним стилем банку, але й дізналися про принципово нові підходи в обслуговуванні клієнтів, зокрема – про роботу хол-менеджера, запровадження електронної черги, термінали самообслуговування тощо.

Кафедра банківської справи висловлює щиру подяку керівництву та працівникам Ощадбанку за цікаву екскурсію й презентацію та сподівається на подальшу плідну співпрацю.

08.09.2016
adv
2805
остання редакція 17.01.2017
42265