logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Лекція керівника управління туризму КМДА Тараненка А.П.: історія створення бренда Києва

Загальна інформація

26 вересня 2016 року в рамках проведення заходів з нагоди святкування Всесвітнього дня туризму та Дня туризму в Україні відбулася відкрита лекція керівника управління туризму Київської міської державної адміністрації Тараненка Антона Павловича на тему «Івент-менеджмент у туризмі». 

Презентація була присвячена найбільш відомим європейським туристичним брендам,  історії створення бренда м. Києва, що символізує кожна літера в ньому, участі нашої держави у міжнародних туристичних виставках. Також Антон Павлович розповів про подієвий туризм на прикладі організації фестивалю формату «блокбастер»: умови для проведення, основні складові та найбільш відомі світові фестивалі. 

Наприкінці виступу лектор провів вікторину на знання цікавих фактів про столицю. Найбільш ерудовані отримали сувеніри на згадку. 

Звертаючись до студентства, Антон Павлович Тараненко наголосив, що сучасне покоління молоді – свідоме та соціально орієнтоване, і саме від молоді залежить чи стане Київ одним із кращих міст Європи, екологічно чистим та привабливим для туристів.

26.09.2016
adv
3571
остання редакція 17.01.2017
42265