logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Відбулась VI Всеукраїнська конференція завідувачів кафедр маркетингу, реклами та суміжних спеціальностей

Загальна інформація

28 вересня 2016 року в Київському національному торговельно-економічному університеті відбулась VI Всеукраїнська конференція завідувачів кафедр маркетингу, реклами та суміжних спеціальностей.

У залі засідань вченої ради КНТЕУ плідно впродовж декількох годин працювали колеги з Києва, Харкова, Дніпра, Львова, Одеси, Полтави, Чернівців, Вінниці, Черкас, Сум і Кропивницького.

Загалом у конференції взяли участь 71 представник освітянської сфери та практики маркетингу, у т.ч. 23 завідувачі кафедр маркетингу та їх заступники.

З доповідями виступили генеральний директор Української асоціації маркетингу І.В. Лилик, голова НМК із маркетингу Міністерства освіти і науки України, в.о. зав. кафедри маркетингу КНЕУ імені Вадима Гетьмана А.В. Федорченко, зав. кафедри маркетингу ОНЕУ І.Л. Літовченко, зав. кафедри маркетингу та реклами КНТЕУ, голова Спілки рекламістів України Є.В. Ромат. Понад 20 учасників конференції взяли участь у дискусії.

Конференція ухвалила резолюцію за питаннями, що обговорювалися. Основними серед них були професійні та освітні стандарти з маркетингу.

З інших рішень – звернення до галузі про доцільність встановлення офіційного професійного свята – Дня працівника сфери реклами і маркетингу та формування робочої групи зі створення Асоціації викладачів маркетингу, реклами і суміжних дисциплін.

Конференція пройшла в конструктивній доброзичливій атмосфері. Колеги мали можливість обмінятися досвідом, а також інформацією про освітні проекти, що реалізовувалися.

Було прийнято рішення про доцільність проведення наступної 7-ї Конференції завідувачів кафедр маркетингу, реклами та суміжних спеціальностей у 2017 р.

28.09.2016
adv
2114
остання редакція 17.01.2017
42265