logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оголошеннявсі

Всеукраїнський круглий стіл "Підвищення якості фінансово-економічної підготовки фахівців для сфери підприємництва в Україні"

Загальна інформація

25 листопада 2016 року відбувся Всеукраїнський круглий стіл "Підвищення якості фінансово-економічної підготовки фахівців для сфери підприємництва в Україні". Організатором заходу виступила  кафедра економіки та фінансів підприємства.

Круглий стіл проведено  з метою обговорення проблем та внесення пропозицій щодо удосконалення підготовки фахівців з економіки та фінансів в умовах інтеграції в європейський освітній простір та спрямованості освітнього процесу на формування компетентностей студентів відповідно до вимог сучасного ринку праці, мобільності людського капіталу.

У роботі круглого столу взяли участь представники Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства інформаційної політики, Шевченківського районного центру зайнятості, бізнесу, науковці, студенти університету й коледжу.

Програма круглого столу передбачала обговорення питань відповідності змісту підготовки фахівців вимогам бізнес-середовища та ринку праці, порівняльної оцінки практики підготовки магістрів в Україні та закордоном, формування мобільності студентів в умовах євроінтеграції. 

Обговорення велись за наступними темама:

  • "Зміст підготовки фахівців відповідно до вимог бізнес-середовища та ринку праці" - Андрієць Віталій, к.е.н., старший викладач кафедри економіки та фінансів підприємства
  • "Як корпоративний бізнес оцінює знання та навички випускників українських вищих навчальних закладів" - Іветта Делікатна к.е.н., співзасновник Університету Сингулярності в Україні, Радник Міністра Інформаційної політики
  • "Підготовка магістрів з економіки та фінансів: міжнародний досвід та українська практика" - Афанасьєв Костянтин, к.е.н., доцент кафедри економіки та фінансів підприємства
  • "Перспективні напрями розвитку on-line освіти при підготовці фінансистів в університетах України" - Кощеєв ОлександрОлександрович, к.е.н., ст. науковий співробітник, доцент кафедри фінансів КНТЕУ
  • "Мотивація як рушійна сила формування компетентностей фахівця" - Котляревська Світлана, HR- координатор, радник Міністра економічного розвитку і торгівлі
  • "Формування професійної мобільності фахівців з економіки та фінансів" - Рибак Руслана, старший викладач кафедри економіки та фінансів підприємства
  • "Вимоги та особливості сучасного ринку праці в приватному секторі економіки" - Дубовий Олег, МВА, бізнес-консультант, експерт з питань стратегії та конкурентоспроможності, директор агентства D&D
  • "Роль професійних стандартів у підготовці фахівців у сфері економіки" - Камінський Сергій , к.е.н., старший викладач кафедри економіки та фінансів підприємства

Суттєву увагу було приділено процесу формування та ролі професійних стандартів у підготовці фахівців у сфері економіки, перспективним напрямам розвитку on-line освіти при підготовці фінансистів. Визначено, що головним завданням професійних стандартів є характеристика вимог до кваліфікації працівників, їх компетентностей, які мають визначатися роботодавцями і слугують основою для формування професійних кваліфікацій, та відповідно, навчальних програм підготовки фахівців за різними напрямами.

Було проаналізовано оцінку корпоративним сектором знань та навичок випускників українських вищих навчальних заходів та проблеми мотивації студентів до здобуття професійних компетентностей, перспективи розвитку вищої освіти в сфері економіки та фінансів в Україні та світі.

Пріоритетним завданням університетської освіти визначено не лише підготовку фахівців у векторі компетентнісного підходу, а й формування у них готовності до професійної діяльності в умовах конкуренції та нестабільності ринку праці. В сучасному світі освіта і знання стають транскордонними та транснаціональними. Навчання, стажування та дослідницька робота мають бути спрямовані на розширення комунікації, що дозволить студентам у майбутньому мати вищу конкуренту перевагу. З іншого боку, мобільність дає змогу вищій освіті бути більш живою та відкритою до нових тенденцій, не зациклюватись на догматизмі та постулатах.

Вимоги ринку праці до умінь майбутніх професіоналів стають більш вибагливими і полягають у тому, щоб: вміти комплексно вирішувати проблеми, критично мислити, мати креативне мислення, вміти управляти людьми та взаємодіяти з ними, мати емоційний інтелект, формувати власну думку та приймати рішення, бути клієнтоорієнтованим, вміти вести переговори та бути взірцем соціально-орієнтованої поведінки у професійній діяльності.

Відбулась жвава дискусія із зазначеної проблематики, до якої долучились фахівці-практики, науковці та студенти.

Учасники дискусії:

  • Обєдніна Світлана (директор Шевченківського районного центру зайнятості м. Києва)
  • Сергій Мощенков (віце-президент ТОВ «West House of Commerce» Канада)
  • Запєвалов Олексій (начальник відділу HR Auchan)
  • Смочко Валерія (доцент кафедри фінансів Ужгородського торговельно-економічного університету КНТЕУ)
  • Суярко Лідія (Директор ТОВ «ЛАССІ»)
  • Ожмегов Григорій (ФОП «Ожмегов», надання аутсорсингових послуг в сфері бухгалтерського обліку)
  • Юдко Алла (головний спеціаліст відділу кадрів ПАТ «Укргаз-Енерго»)
  • Євген Кирилюк (Провідний фахівець з підбору персоналу та підтримки офісу METRO)
  • Іветта Делікатна "Майбутнє освіти або Випускники-2025 - хто вони?" (к.е.н., співзасновник Університету Сингулярності в Україні, Радник Міністра Інформаційної політики)

25.11.2016
42265
3194
остання редакція 17.01.2017
42265