logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оголошеннявсі

"Клієнт понад усе" - Майстерня професійного зростання розкриває секрети

Загальна інформація

08 грудня 2016 року в рамках реалізації проекту «Майстерня професійного зростання» к.е.н., доцентом кафедри менеджменту Силкіною Юлією Олегівною було проведено виїзне заняття до ТЦ МЕТРО № 10 для студентів 4 курсу, 11 групи факультету торгівлі та маркетингу КНТЕУ.

Оглядову екскурсію по торгівельному центру МЕТРО для студентів провела директор Анна Губанова. Вона розповіла про особливості ведення бізнесу ТОВ «Метро Кеш енд Кері Україна», описала організаційну структуру та особливості функціонування ТЦ МЕТРО, де знаходиться центральний офіс компанії.

Пані Анна зазначила, що «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» проводить прозору політику у сфері оптово-роздрібної торгівлі, піклується про високу якість продукції та задовольняє потреби і смаки своїх споживачів. Крім того, МЕТРО дотримується стратегії корпоративної соціальної відповідальності, постійно робить кроки для того, щоб підтверджувати статус соціально відповідальної компанії. Головний принцип діяльності компанії – «Клієнт понад усе». Особливу зацікавленість у студентів викликала розповідь директора про побудову кар’єри в компанії, ставлення керівництва до своїх співробітників, зокрема систему мотивації та розвитку персоналу.

Підсумовуючи, хотілося б подякувати Анні Губановій та всьому колективу ТЦ МЕТРО за змістовно проведений час та отримані нові знання!

08.12.2016
redactor
3008
остання редакція 02.03.2017
redactor