logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оголошеннявсі

Маркетингові дослідження структури туристичних потоків до Києва

Загальна інформація

Відповідно до угоди про співробітництво між КНТЕУ та Київською міською державною адміністрацією студенти ФРГТБ Кобець В., Мозгова Ю., Сукач С., Васильєва М., Матковська В., Яковлева Г. (1 курс магістратури, спеціалізація «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу»); Гільманова М. (2 курс, спеціалізація «Менеджмент туристичного бізнесу»); Калінська Є., Смирнова Г., Нікіфорова В., Ковальова В. (2 курс, спеціальність «Туризм») під керівництвом викладачів кафедри готельно-ресторанного бізнесу в період з 23.11 по 12.12.16 р. проводять маркетингове дослідження структури туристичних потоків до м. Києва.  

Опитування туристів проводять у готелях «Ramada Encore Kyiv», «Братислава», «Русь», «Либідь», «Хрещатик» та міжнародному аеропорту «Бориспіль». Студенти набувають практичного досвіду проведення польових досліджень, спілкування з гостями міста, підвищують рівень комунікаційних навичок.

Чекаємо на результати!

12.12.2016
redactor
2574
остання редакція 02.03.2017
redactor