logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оголошеннявсі

Українські урядовці ознайомлюються із засадами державного маркетингу

Загальна інформація

22 грудня 2016 року в залі засідань Кабінету Міністрів України відбулась лекція доктора наук з державного управління, професора Є.В. Ромата на тему «Маркетинговий підхід до сучасного державного управління».

Лекція професора КНТЕУ була спеціально підготовлена в рамках програми навчання керівників департаментів, управлінь, офісу, апарату, відділів, завідуючих секторів Секретаріату Кабінету Міністрів та їх заступників.

Модератором цього заходу виступив заступник Міністра Кабінету Міністрів України С.І. Кушнір.

Спеціалісти із цікавістю ознайомилися з перспективами впровадження принципів та інструментів маркетингу до процесів сучасного державного управління, з історією проблеми, сучасним прогресивним зарубіжним досвідом та перспективами застосування засад маркетингу в практику публічного управління в Україні. Лекція була сприйнята присутніми з великим інтересом і закінчилась оплесками слухачів.

22.12.2016
adv
2140
остання редакція 02.03.2017
redactor