logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Нові здобутки студентства на 10-му Національному фестивалі соціальної реклами

Загальна інформація

17 лютого 2017 року в приміщенні Київської міської державної адміністрації відбулися заключні заходи 10-го Національного фестивалю соціальної реклами (НФСР). Цьогорічний фестиваль пройшов під патронатом київського міського голови Віталія Кличка.

У церемонії відкриття 10-го НФСР взяла участь перший проректор КНТЕУ, професор Н.В. Притульська.

У 10-му НФСР взяли участь 187 представників рекламних агентств, соціальних фондів, ЗМІ та українських вищих навчальних закладів, у т.ч. 27 студентів КНТЕУ.

За результатами конкурсу, студентка факультету торгівлі та маркетингу Олександра Діденко в партнерській номінації "Чистота починається з твоєї домівки" виборола 1 місце за роботу "Відчуй різницю". Колеги Олександри  - Леся Згортюк та Юлія Черненко здобули 2 місце за роботу "Залиште пил дитячій фантазії".

Київський національний торговельно-економічний університет є партнером фестивалю, починаючи з 2005 р. В організації НФСР з самого його заснування активну роль відіграє завідувач кафедри маркетингу та реклами університету професор Євген Вікторович Ромат.

У рамках фестивалю були проведені круглі столи "Проблеми ефективності соціальної реклами в Україні" та "Соціальна відповідальність бізнесу: красива вивіска, або ефективний інструмент?".

17.02.2017
adv
2330
остання редакція 14.04.2017
redactor