PR - це формування соціальної думки
Загальна інформація
18 травня 2017 року в рамках проекту «B2S by Arricano» - «Бізнес для студентів» відбувся майстер-клас «Все про піар, комунікації та довіру в соціальному просторі» PR-менеджера компанії Arricano Олени Обухівської та головного редактора www.weekend.today Світлани Максимець.
Олена Обухівська в цікавій формі розповіла студентам, «як продавати, не продаючи»: PR-технології, що таке «ефект постправди», як писати PR-план, основні види PR-повідомлень:
- інформаційні;
- репутаційні;
- переконуючі;
- формуючі думку;
- комунікаційні;
- антикризові.
Живі приклади із власного професійного досвіду щодо співпраці з командою програми «Ревізор» стали яскравими ілюстраціями презентації експерта з PR. Також вона порадила студентам для відточування майстерності та набуття професіоналізму багато писати, навчаючись у справжніх гуру PR, та... частіше ходити на співбесіди.
Студентки КНТЕУ Соломія Осипенко та Дарина Іванюта розповіли про свою співпрацю з компанією Arricano та участь у PR-проектах. Це дозволило їм дізнатися більше про майбутню професію, навчитися багатьом секретам PR-діяльності та розкрити свій потенціал.
Головний редактор інтернет-видання www.weekend.today Світлана Максимець яскраво та лаконічно розповіла про поширені помилки під час публікації прес-релізів та як писати так, щоб їх розміщали ЗМІ та хотіли читати:
- уникати канцеляризмів та зайвої поетичності, писати «людською» мовою;
- досконало знати продукт, про який пишете або створити «легенду»;
- повідомлення має бути насичене конкретними фактами.
Студенти з великою цікавістю слухали експертів PR та ставили безліч питань.