Про торговельний бізнес на ринку товарів Made in Ukrane розповіла випускниця КНТЕУ, засновник та керівник проекту "UA Krasa"
Загальна інформація
Особливо активно останнім часом зростають обсяги продажу товарів вироблених в Україні. Це пояснюється як патріотизмом та прагненням споживачів підтримати все українське, так і збільшенням пропозицій якісних вітчизняних товарів на внутрішньому ринку.
Про організаційно-економічні засади торговельного бізнесу на ринку товарів Made in Ukrane і йшлося 3 листопада на зустрічі студентів 4-го курсу спеціалізації «Економіка підприємства» з випускницею КНТЕУ, директором ТОВ «ЛАССІ» і ТОВ «ГІС КОСМЕТІК», засновником та керівником проекту «UA Krasa» Лідією Суярко.
Пані Лідія розповіла, як у 2015 році започаткувала власний бізнес з продажу косметики виробленої виключно в Україні, про особливості, труднощі та переваги такого виду підприємництва.
Студентам було цікаво ознайомитися з витоками та розвитком феномену тренду "Made in Ukrane", появою спеціальних креативних проектів, зокрема таких, як ярмарок «Всі.Свої».
Лектором було відмічено, що організована торгівля у форматі магазинів, які продають лише українські товари, розпочалася у 2014 році, з відкриттям магазину «Купуй Своє». А вже у 2015 році відбувся сплеск та активне відкриття таких мультибрендових магазинів, як: UAMade, NamesUA, UAKrasa, UDress, Gallery48 - а також монобрендів: MUST HAVE, VOVK, Kacharovskaatelier, Tago, низка шоурумів. У 2016 році - відкриття на Хрещатику магазину "Всі. Свої", українська зона в ЦУМі, в OceanPlaza, спроби створити українські зони в Глобусі, Каравані та інших ТРЦ.
Наприкінці зустрічі Лідія Суярко зазначила, що тренд "Made in Ukraine" і досі залишається актуальним та активно підтримується лідерами громадської думки. Саме це може стати поштовхом для молоді реалізувати нові підприємницькі проекти на цьому ринку.