logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Перший Форум для викладачів англійської мови "Освіта нового покоління: навчаємо та вчимося по-новому"

Загальна інформація

У Київському національному торговельно-економічному університеті протягом двох днів (2 та 3 листопада) відбувався перший Форум для викладачів англійської мови "Освіта нового покоління: навчаємо та вчимося по-новому". Захід організовано за ініціативою кафедри іноземної філології та перекладу та за підтримкою зовнішніх партнерів освітньої компанії «Pearson» і «Дінтернал-Книга».  

Програма форуму

З вітальним словом до учасників конференції звернувся ректор Київського національного університету професор Мазаракі А.А., який наголосив, що міжнародна кооперація сил, знань та досвіду наразі необхідна та творить синергічний позитивний ефект у покращенні освіти, культурної взаємодії, розвитку соціуму та державної політики. Побажав вдалої плідної співпраці та успішних рішень. До аудиторії форуму також звернулися представники МОН, запрошені гості.

У форумі взяли участь науковці та викладачі-практики з Великої Британії, Польщі, Японії, провідних українських вищих навчальних закладів.

Протягом першого дня заходу під час пленарного засідання експерти системи освіти висловили свої погляди та думки щодо перспектив і майбутнього процесу вивчення іноземних мов. 

Доктор Піотр Штайнбріх, викладач Католицького Університету (Люблін, Польща), у своїй доповіді «Уміння для XXI сторіччя у навчанні англійської мови» зосередився на аналізі досліджень нейропедагогіки, позитивної психології та процесів, які відбуваються при засвоєнні другої мови. Фахівець також приділив увагу впливу сучасних технологій, з якими ми стикаємося у повсякденному житті, формам цифрової повсякденної діяльності учнів та студентів, що використовуються в навчальному процесі.

Експерт програми «Освіта» Українського інституту майбутнього Микола Скиба у своїй доповіді «Освіта для турбулентного світу: як жити, навчати і навчатися на вістрі змін» ознайомив аудиторію з кращими освітніми моделями світу та запропонував набір практичних інструментів для педагогів, які прагнуть зробити навчальний процес цікавішим і продуктивнішим.

Майкл Хадсон та Колм Сміт, міжнародні експерти, фахівці з прикладної лінгвістики, під час своєї доповіді «Глобальна Англійська Шкала або вимірювання ваших умінь», ознайомили учасників форуму з концепцією шкали та розкрили можливості її використання тими, хто навчає та тими, хто вивчає англійську мову. Глобальна Англійська Шкала (ГАШ) – перший міжнародний стандарт, який вимірює рівень володіння англійською і допомагає всім, хто студіює англійську, визначати, вимірювати та відстежувати свої уміння за шкалою 10-90 балів. Дослідження та розробка шкали тривали 25 років і стали можливими завдяки апробації 10 000 учасників проекту із 130 країн світу.

З великим зацікавленням було прослухано відеопривітання Скота Вендітта (Велика Британія) – наукового керівника магістерських та докторських програм з питань комп’ютерного навчання, розробки навчальних матеріалів та тестування мовних умінь. Науковець наголосив на тому, що швидкий технологічний розвиток вимагає використання нових інноваційних методів та прийомів навчання.

Протягом другого дня відбулись інтерактивні спеціалізовані сесії, які підготували закордонні та українські експерти і викладачі ВНЗ з метою обміну інноваційними практиками. Тематика сесій була різноманітною:

  1.  он-лайн навчання;
  2. тестування та оцінювання мовних умінь;
  3. навчальні ресурси для дорослих слухачів та студентів.

Своїми ідеями, думками та досвідом поділились доповідачі:

  1.  Юлія Дроздова, Любов Колот, Ольга Дубініна (Київський національний торговельно-економічний університет) «MyEnglishLab у контексті пошуку та розвитку нових мотиваційних стратегій»;
  2. Майкл Хадсон (Dinternal-Books) «MyEnglishLab у дії: новий стиль викладання, який покращує навчання»;
  3. Агнешка Хибель-Шиманська, Пірсон (Польща) «Інтегрований підхід до поліпшення якості системи викладання англійської мови» (на прикладі Університету Ілія, Грузія);
  4.  Світлана Міхно, Алла Дядечко (Сумський державний університет) «Досвід викладання англійської мови з використанням он-лайн ресурсів у Сумському державному університеті»;
  5. Юрій Семенов (Державний університет телекомунікацій) «Викладання англійської мови і сучасні технології»;
  6. Олена Фоменко (Київський національний університет імені Тараса Шевченка) «Using online tools and resources to develop students’ critical thinking»;
  7. Олена Циркун (Київський національний економічний університет) «Он-лайн клас як передумова для розбудови сучасного цифрового університету і створення нових можливостей для майбутніх лідерів»;
  8. Агнєжка Хибель-Шиманська (Польща) «Online assesment: getting students’ profile in 45 minutes»;
  9. Маргарита Данилко, Надія Іваненко, Лариса Ярова (Центрально-східний державний педагогічний університет, Кропивницький) «Формування та оцінювання уміння говоріння»;
  10. Геннадій Білоус (Міжнародний освітній центр, Київ) «Teachers’ Resources»;
  11. Піотр Штайнбріх (Католицький університет, Люблін, Польща) «Нестандартні ідеї для уроку англійської»;
  12. Ден Блумфілд (The London School of English), Світлана Клочко (Хмельницький національний університет) «Професійний розвиток викладача ділової англійської мови: міжнародна сертифікація FTBE (Certificate for Teachers of Business English)»;
  13. Кріс Кербі (The London School of English) «Як найкраще застосувати відеоматеріали на уроці англійської»;
  14. Грехем Джоунс (The London School of English, Одеса) «Тест з ділової англійської мови від Лондонської торговельно-промислової палати (LCCI)»;
  15. Лідія Орищук, Людмила Сидорчук (Dinternal-Books) «Безкоштовні ресурси для вчителя англійської: цифрові формати»;
  16. Олена Воловик (Україно-Американський гуманітарний інститут «Вісконсінський міжнародний університет (США)» в Україні) «Визначення критеріїв для оцінювання та вимірювання умінь (спілкування, роботи в групах, менеджменту часу та публічних виступів) у системі оцінювання навчального курсу»;
  17. Колм Сміт (Університет Денкі, Токіо, Японія) «Все від А до Я про корпусну лінгвістику».

Онлайн трансляція

Протягом двох днів на локаціях форуму тривали дискусії та обговорення про сучасні та майбутні тенденції в системі викладання та навчання англійської мови. 

Українські та іноземні фахівці активно обмінювались думками, ідеями та власним досвідом. 

03.11.2017
42265
3876
остання редакція 07.02.2018
456287