logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Студенти на екскурсії на телеканалі "ПРЯМИЙ"

Загальна інформація

Студенти факультету торгівлі та маркетингу в рамках дисциплін «Кризові комунікації» та «Фірмовий стиль»  8 листопада відвідали екскурсію на телеканал «Прямий».

Поїздка відбулася за сприяння кафедри маркетингу та реклами ( супроводжуючі особи Юшко В.В., Файвішенко Д.С. ).

На зустрічі студентів ознайомлено з можливими кризовими ситуаціями під час взаємодії інтерв’юера та інтерв’юйованого в прямому ефірі, та з виявленням психологічних елементів впливу у сприйняті при створенні фірмового стилю нового бренду.

Екскурсія виявилась дуже цікавою та пізнавальною, адже у режимі реального часу гості телеканалу могли бачити творення інформації та ін.

07.11.2017
42265
1518
остання редакція 07.02.2018
456287