logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Лекція старшого прокурора відділу рекламних практик Федеральної торговельної комісії США Девіда Л. Френкела

Загальна інформація

За сприянням кафедри економічної теорії та конкурентної політики та за підтримкою Антимонопольного комітету України 1 грудня відбулася відкрита лекція старшого прокурора відділу рекламних практик Федеральної торговельної комісії США Девіда Л. Френкела на тему "Інструментарій захисту прав споживачів". 

Студентів 2, 4 та 5 курсів ФЕМП спеціальності "Управління у сфері економічної конкуренції" лектор ознайомив з алгоритмом ведення судової справи від умов та підстав її відкриття до винесення та оскарження судового рішення, роботи судових виконавців, механізму забезпечення відшкодування споживачам.

Були розглянуті два типи судових справ - у Федеральній торговій комісії та у Федеральному суді США. У процесі лекції відбувалося постійне порівняння законодавства США, країн ЄС та України.

Лектор сфокусував увагу на аспектах недобросовісної конкуренції в рекламуванні товару та засобах судового захисту від неї. Теоретичні аспекти лекції базувалися на прикладах гучних судових справ у США: про оманливу рекламу засобу схуднення, гранатового соку, щодо "майже нешкідливих викидів" автомобіля "Фольксваген" тощо.

Лекція пана Девіда Л. Френкела переривалася цікавими запитаннями та жвавими дискусіями в аудиторії. Зокрема, студентів та викладачів кафедри економічної теорії та конкурентної політики цікавили: міра відповідальності виробника, рекламного агентства та дилера при застосуванні ними оманливої реклами, механізм створення доказової бази, дослідження довгострокових ефектів від оманливої реклами тощо.

01.12.2017
42265
1318
остання редакція 06.12.2017
42265