Лекція старшого прокурора відділу рекламних практик Федеральної торговельної комісії США Девіда Л. Френкела
Загальна інформація
За сприянням кафедри економічної теорії та конкурентної політики та за підтримкою Антимонопольного комітету України 1 грудня відбулася відкрита лекція старшого прокурора відділу рекламних практик Федеральної торговельної комісії США Девіда Л. Френкела на тему "Інструментарій захисту прав споживачів".
Студентів 2, 4 та 5 курсів ФЕМП спеціальності "Управління у сфері економічної конкуренції" лектор ознайомив з алгоритмом ведення судової справи від умов та підстав її відкриття до винесення та оскарження судового рішення, роботи судових виконавців, механізму забезпечення відшкодування споживачам.
Були розглянуті два типи судових справ - у Федеральній торговій комісії та у Федеральному суді США. У процесі лекції відбувалося постійне порівняння законодавства США, країн ЄС та України.
Лектор сфокусував увагу на аспектах недобросовісної конкуренції в рекламуванні товару та засобах судового захисту від неї. Теоретичні аспекти лекції базувалися на прикладах гучних судових справ у США: про оманливу рекламу засобу схуднення, гранатового соку, щодо "майже нешкідливих викидів" автомобіля "Фольксваген" тощо.
Лекція пана Девіда Л. Френкела переривалася цікавими запитаннями та жвавими дискусіями в аудиторії. Зокрема, студентів та викладачів кафедри економічної теорії та конкурентної політики цікавили: міра відповідальності виробника, рекламного агентства та дилера при застосуванні ними оманливої реклами, механізм створення доказової бази, дослідження довгострокових ефектів від оманливої реклами тощо.