logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Представники ТОВ "ПРОКОМ" із майстер-класом для студентів

Загальна інформація

На запрошення кафедри маркетингу та реклами 5 грудня до КНТЕУ завітали представники ТОВ "ПРОКОМ" із майстер-класом на тему "Конкурентна розвідка та формування цінової політики в "1С: Управління торгівлею 8 для України".

Під час розгляду кейсу були продемонстровані можливості оновленого програмного забезпечення 1С та його новий інтерфейс "Таксі", а саме такі можливості програмного продукту:

  • формування прайс-листа;
  • розрахунок різних видів знижок;
  • отримання інформації про конкурента;
  • аналіз поточних конкурентів, проведення порівняння власної пропозиції з пропозицією конкурента.

Майстер-клас був інформативним та зацікавив студентів своїм наповненням як теоретичною інформацією, так і практичною складовою.

Студенти-маркетологи отримали багато корисної інформації про можливості сучасних програмних продуктів та їх пристосування до потреб сфери торгівлі, а також відмітили для себе, що однією з переваг даної програми є зручний механізм погодження документів.

Під час майстер-класу всі учасники обговорення отримали подарунки, а наприкінці кожен отримав сертифікат про його проходження від підприємства ТОВ "ПРОКОМ".

05.12.2017
42265
1375
остання редакція 08.12.2017
Vega