logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Презентація весняного сезону "Business 2 Students-2018": експерти з маркетингу та PR проведуть 7 майстер-класів

Загальна інформація

Презентація весняного сезону "Business 2 Students-2018", яка відбулася 23 лютого 2018 року в КНТЕУ, пройшла у форматі ток-шоу між спікерами та студентами, діалог був побудований на обговоренні актуальних для сьогоднішніх студентів, майбутніх співробітників, тем.

"Business 2 Students" - це освітній соціальний проект бізнесу, створений для студентів, які хочуть розвиватися та будувати успішну кар'єру. З березня по травень 2018 року експерти з маркетингу та PR проведуть 7 майстер-класів для студентів Київського національного торговельно-економічного університету, на яких поділяться корисними і "смачними" рецептами, заснованими на реальних кейсах з практики, зокрема: 

  • Ольга Роєнко (Roenko Agency),
  • Анастасія Давидова (Multiplex Holding),
  • Наталія Слєпцова (Interkassa, Pro Business Center),
  • Ірина Качура (Карлсберг Україна),
  • Олена Обухівська (Arricano Real Estate Plc),
  • Марина Фролова (WePlay),
  • Тетяна Желтомирська (StarLadder).

Наталя Дмитренко, ініціатор проекту "Business2Students", директор з маркетингу компанії "Arricano", розповідає: "Цінність проекту в тому, що студенти отримують можливість із перших вуст бізнес-практиків отримати рекомендації про те, як сьогоднішньому студенту потрапити у велику компанію, що важливо знати і вміти на старті дорослого професійного життя, до чого прагнути, якими якостями володіти та які навички мати, щоб влаштуватися на роботу мрії. "Business2Students" - платформа для успішного старту кар'єри".

Глобальними темами весняного сезону проекту "Business2Students-2018" стануть маркетинг і комунікації — ті сфери, де важливо отримувати не тільки академічні знання, а й мати можливість знайомитися з сучасними трендами, аналізувати "свіжі" кейси, знаходити рішення у швидкоплинному темпі життя сучасного бізнесу.

Анатолій Антонович Мазаракі, ректор КНТЕУ, підкреслив, що університетська освіта формує студента як всебічно розвинену особистість з комплексним розумінням ринкових відносин й економічних процесів, що дозволяє молоді визначитися з бажаною сферою діяльності незалежно від спеціальності. Тому співпраця бізнесу й університету в проекті "Business2Students" дуже важлива і значима. "Ми намагаємось якісно провадити освітній процес, піклуємось про практичне наповнення занять студентів, про розширення їх світогляду та щоденне збільшення можливостей для пошуку себе та свого місця в суспільстві. Тому така співпраця бізнесу та університету надзвичайно важлива. Залишається побажати ще більше таких проектів для студентства! "- зазначив ректор КНТЕУ.

23.02.2018
42265
4306
остання редакція 26.02.2018
42265