"Омніканальність – атрибут сучасної роздрібної торгівлі. Можливості для молоді в MOYO"
Загальна інформація
Представники мережі магазинів MOYO 7 березня провели майстер-клас для студентів "Омніканальність – атрибут сучасної роздрібної торгівлі. Можливості для молоді в MOYO".
Директор онлайн маркетингу компанії Люберец Олег розповів майбутнім маркетологам про один з атрибутів сучасної роздрібної торгівлі "omni-channel". Він зазначив, що її завдання — об'єднати різні канали (веб-сайти, програми, соціальні мережі, електронні купони, флеш-продажі, pop-up-магазини та інше) в одне ціле.
Успішна стратегія omni-channel ставить споживача в центр уваги. Клієнт може розміщувати замовлення в будь-якому каналі – "летячи в хмарах" або "крокуючи парком". Проводити оплату чи передоплату різними способами: готівкою, банківськими картами або бонусними балами. Отримувати доставку в будь-якому місці і в будь-який час.
Від спікера студенти дізнались, що омніканальність починається з впливу громадської думки на споживача. Отримавши сигнал, покупець прагне задовольнити своє нове бажання якомога швидше, дешевше і якісніше.
Директор онлайн маркетингу наголосив на тому, що перевага в того рітейлера, який першим представить своїм клієнтам вигідну пропозицію прямо на місці, бажано на смартфоні або в інфокіоску, або вітрині магазину. У цьому ключі надзвичайно важливим фактором стає здатність відстежувати покупця і бути поряд з ним постійно, зустрічаючи його в кожному каналі комунікації і збуту, до якого він звертається.
Менеджер проектів компанії Богуцька Яна звернулась до студентів із запрошенням долучатись до різних проектів компанії для молоді та запропонувала стажування в MOYO. Також вона дала студентам гарну пораду: «Навчайтесь та працюйте над розвитком своєї кар'єри, оскільки побудова професійної кар'єри - це тривалий процес».
Студенти дякували стейкхолдерам за можливість отримати професійні знання та поради від представників бізнесу, важливі для їх майбутньої професії.
Захід проведено за сприянням Центру розвитку кар’єри