logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Щоденник Х Консумерфесту. Міжнародна студентська науково-практична конференція "Актуальні проблеми підприємництва, торгівлі та маркетингу"

Загальна інформація

На базі Київського національного торговельно-економічного університету в рамках Консумерського фестивалю протягом 13-14 березня проходила Міжнародна студентська науково-практична конференція "Актуальні проблеми підприємництва, торгівлі та маркетингу".

Конференцію  відкрила перший проректор з науково-педагогічної роботи, д.т.н., проф. Притульська Наталія Володимирівна, яка підкреслила важливість студентської науково-дослідної роботи у формуванні професійних компетентностей майбутніх фахівців у сфері торгівлі та маркетингу і побажала плідної роботи учасникам конференції. З вітальним словом до учасників конференції звернувся декан факультету торгівлі та маркетингу Віктор Анатолійович Осика.

Під час пленарного засідання та на засіданнях 24 секцій було заслухано 506 доповідей, у т.ч. 157 стендових доповідей. У роботі конференції взяли участь 451 студент факультету торгівлі та маркетингу, 27 студентів факультету економіки, менеджменту і психології, 16 студентів факультету ресторанного-готельного та туристичного бізнесу, 2 студенти факультету міжнародної торгівлі та права, 1 студент факультету обліку, аудиту та інформаційних систем, 9 студентів з Торговельно-економічного коледжу КНТЕУ, а також студентка Мюнхенського технічного університету, Німеччина.

За результатами роботи конференції 29 учасників отримали дипломи І ступеня, 23 учасники отримали диплом ІІ ступеня, 23 учасники – диплом ІІІ ступеня.

13.03.2018
42265
2166
остання редакція 15.03.2018
42265