logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Щоденник Х Консумерфесту. Майстер-клас "Що я маю знати як споживач" юриста ТОВ "Ашан Україна Гіпермаркет" Святашової Майї

Загальна інформація

З нагоди Всесвітнього дня прав споживачів у рамках Х Консумерського фестивалю відбувся майстер-клас "Що я маю знати як споживач" від провідного юриста ТОВ "Ашан Україна ГіпермаркетСвяташової Майї.

З вітальним словом до партнерів і студентів звернулась перший проректор з науково-педагогічної роботи, д.т.н., проф. Притульська Наталія Володимирівна, яка наголосила на актуальності тематики заходу, підкреслила важливість участі в ньому представників бізнесу та висловила подяку ТОВ "Ашан Україна Гіпермаркет" за плідну довготривалу співпрацю.

Експерт-правознавець розповіла про особливості застосування на практиці законодавства у сфері захисту прав споживачів, порядок планових та позапланових перевірок Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.

На конкретних прикладах мережі "Ашан" пані Майя пояснила, як вирішуються питання із зверненнями споживачів. Цікаво,  що відповідно до законодавства України, якщо ціна в чеку не відповідає тій що на полиці магазину, споживачеві мають повернути різницю в ціні. Про це та інші права споживачів дізнались студенти на зустрічі.

Спікер закликала студентів бути небайдужими до порушень, захищати свої споживчі права, убезпечуючи цим інших споживачів.

Цей майстер-клас дозволив студентам отримати практичні знання як у сфері своєї майбутньої професійної діяльності, так і зі сторони пересічних споживачів.

14.03.2018
42265
2909
остання редакція 15.03.2018
Vega