logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Лекція для студентів ФРГТБ "Кейтеринг як професійна діяльність"

Загальна інформація

Кафедра технології і організації ресторанного господарства в особі проф. Кравченка М. Ф. приділяє особливу увагу підтримці тісних зв’язків з провідними фахівцями-практиками сфери ресторанної індустрії.

Відповідно до плану проведення лекцій видатними вченими та провідними фахівцями-практиками на 1 півріччя 2018 р., затвердженому вченою радою КНТЕУ, 16 березня 2018 року відбулася лекція-диспут на тему "Кейтеринг як професійна діяльність" для студентів 4 курсу 6 і 14 груп спеціальності "Харчові технології" спеціалізації "Ресторанні технології" з вибіркової дисципліни "Кейтеринг".

Лектор, доцент кафедри технології і організації ресторанного господарства Т. Є. Литвиненко, запросила для участі представників головного офісу провідної кейтерингової компанії "Фігаро-кейтеринг" комерційного директора компанії Ксенію Сергіївну Остапюк та керівника департаменту "Human Research" Поліну Ігорівну Потапенко. На лекції також була присутня заступник декана ФРГТБ Васильєва О. О.

Представники компанії "Фігаро-кейтеринг" розповіли про структуру компанії та напрямки її діяльності, ознайомили студентів із матеріалами різносторонньої діяльності кейтерингової компанії у форматі презентації, відповіли на питання, що цікавили студентів у плані подальшого розвитку кар’єри.

Цікавим для студентів було знайомство з сучасною термінологією кейтерингу, основними положеннями етики компанії, напруженістю її діяльності в різні сезони, зокрема у високі, різновидами тематичних колекцій для подієвого кейтерингу, елементами декору і презентації кулінарної продукції на стійках тощо. Особливістю даної компанії є те, що тільки в  її структурі існує Figaro Creative Lab (креативна лабораторія), яка відслідковує світові тренди, розробляє ексклюзивний декор і створює авторські тематичні колекції презентації кулінарної продукції, створюючи моду в кейтерингу і виділяючи конкурентну перевагу компанії.

Остапюк К. С. та Потапенко П. І. ознайомили також студентів з різноманітними форматами проведення компанією заходів подієвого кейтерингу. "Фігаро-кейтеринг" виграла тендер на проведення 22-26 січня 2018 р. комплексного обслуговування всесвітнього економічного форуму в м. Давосі (Швейцарія)  на локації Ukraine House Davoc. Щодня у низький сезон компанія здійснює обслуговування 4-5 заходів, а у високий – до 15 заходів, що демонструє високий потенціал компанії.

Також студентам було повідомлено про вимоги до персоналу, етапи та правила підготовки персоналу до кейтерингової діяльності.

Представники компанії дали відповіді на всі питання студентів і запропонували їм спробувати власні сили у кейтеринговій діяльності.

Лектор Литвиненко Т. Є. звернула увагу студентів на те, що Остапюк К. С. закінчила КНТЕУ за тією ж спеціальністю, за якою вони зараз навчаються, і подякувала гостям від імені студентів за цікаву і пізнавальну лекцію.

Наприкінці лекції заступник декана Васильєва О. О. висловила надію про встановлення тісних та дружніх стосунків із компанією "Фігаро-кейтеринг".

доцент кафедри технології і організації ресторанного господарства 
Т. Є. Литвиненко

16.03.2018
433884
1915
остання редакція 19.03.2018
Vega