logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Щоденник X Консумерського фестивалю: "Споживач понад усе!"

Загальна інформація

У рамках заходів X Консумерського фестивалю "Час діяти!" відбулася відкрита лекція партнерів КНТЕУ "Watsons Україна" (ТОВ "ДЦ Україна") на тему "Споживач понад усе!".

Перед студентами 16 березня 2018 року виступила фахівець відділу по роботі з персоналом Княжанська Ганна, яка розповіла про "Watsons Україна", як мережу роздрібної торгівлі товарами для краси, здоров’я та дому. З презентації Ганни студенти дізнались, що до складу мережі в Україні входять понад 440 магазинів і 25 аптек у більш ніж 100 містах, понад 5000 співробітників обслуговують майже 3 млн покупців щомісяця. І завдання співробітників компанії – надати послуги кожному відвідувачу на найвищому рівні, адже політика компанії "Споживач понад усе!". Для цього компанія постійно навчає та розвиває свій персонал. Спікер розповіла про високу корпоративну соціальну відповідальність та благодійні проекти компанії "Янголи Watsons", "Давай поборемо рак разом" та ін.

Фахівець відділу внутрішнього аудиту департаменту управління якістю Тітаренко Роман розповів студентам про те, які стандарти обслуговування клієнтів у мережі, про правила проведення продукції та програму "Таємний покупець". Він наголосив, що команда Watsons робить усе можливе, щоб запропонувати кожному клієнту бездоганний сервіс.

Начальник відділу по роботі з програмами лояльності департаменту маркетингу Попова Анастасія зупинилася на маркетингових інструментах, які використовуються в компанії для досягнення найвищого рівня обслуговування.

Наприкінці зустрічі студенти отримали невеличкі подарунки та запрошення приєднуватись до команди Watsons після закінчення навчання в університеті.

Захід відбувся за сприянням Центру розвитку кар’єри.

16.03.2018
456287
2531
остання редакція 21.03.2018
Vega