logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Майстер-клас фахівців компанії UCT "Командоутворення та самопрезентація за методологією Google"

Загальна інформація

Навчання студентів у КНТЕУ має різні форми, завдання, тематику, що є різновекторною на сучасному етапі функціонування та розвитку організацій. Однією із найбільш цікавих форм аудиторних занять для студентів є майстер-класи, які проводять представники бізнесу.

З огляду на це 4 квітня 2018 року з темою "Командоутворення та самопрезентація за методологією Google" до студентів 22-ї групи кафедри менеджменту, які навчаються за освітньою програмою "Менеджмент персоналу", у межах вивчення ними дисципліни "Групова динаміка та комунікації" завітали комерційний директор міжнародного інтернет-агентства "UCT", що є офіційним сертифікованим партнером компанії Google та стратегічним партнером кафедри менеджменту, Катерина Фещук та менеджер з персоналу Дмитро Савенко.

Ставши менше ніж за 4 роки роботи досвідченим фахівцем з проведення переговорів та формування команд у UCT digital agency, Катерина Фещук (випускниця КНТЕУ 2014 року спеціалізації "Менеджмент організацій торгівлі") щиро та емоційно ділилася з присутніми студентами безцінним досвідом та практичними навичками, що знадобляться їм у подальшій роботі. Стисло презентувавши історію створення та особливості функціонування міжнародного інтернет-агентства "UCT", спікер ознайомила аудиторію слухачів із найбільш актуальними питаннями щодо перспектив успішного проведення ділових переговорів та самопрезентації, розповіла про свій власний досвід проведення співбесід, а Дмитро Савенко розповів студентам особливості психології оцінювання кандидатів на посади в інтернет-агентстві "UCT", що також є елементом набуття майбутніми HR-ми досвіду рекрутменту.

Заняття проходило у форматі майстер-класу з елементами інтерактиву, студенти активно залучалися до обговорення питань та вели повноцінну дискусію з представниками UCT digital agency. Спікер наголосила на основних якостях, які сьогодні дуже актуальні для лідерів команд, серед яких найголовнішими є професіоналізм, здатність навчатися та змінюватися, що можуть компенсувати навіть відсутність досвіду роботи.

На прикладі кар’єрного шляху Катерини, випускниці КНТЕУ, яка протягом 2-х років здійснила блискавичну кар’єру, дійшовши до посади комерційного директора в компанії, студенти мали унікальну можливість усвідомити, що успіх у бізнесі залежить виключно від них. Івент відбувався в дружній атмосфері, наприкінці заняття декілька студентів обмінялися думками, а також контактами з представниками UCT, сподіваючись на подальшу плідну співпрацю.

Присутні студенти та доцент кафедри менеджменту Ірина Миколайчук висловлюють подяку спікерам Катерині Фещук та Дмитру Савенку за цікавий практичний матеріал та бажають їм успіхів у командній роботі та особистісних перемог!

04.04.2018
456287
2004
остання редакція 11.07.2018
42265