logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Студенти ФТМ гідно представили КНТЕУ на Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт зі спеціальності "Маркетинг"

Загальна інформація

У дві каденції (13-14 березня та 12 квітня 2018 року) на базі Тернопільського національного економічного університету відбулися заходи ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності "Маркетинг". До складу галузевої конкурсної комісії наказом Міністерства науки і освіти України був залучений зав. каф. маркетингу та реклами КНТЕУ Є. В. Ромат.

У конкурсі взяли участь 119 робіт з усіх областей України. Із них 29 робіт увійшли до переліку переможців.

За результатами експертизи робіт та за підсумками безпосереднього захисту студентами презентацій за цими роботами друге місце на Всеукраїнському конкурсі посіла випускниця ФТМ КНТЕУ Світлана Гребенюк із роботою "Розробка фірмового стилю молодіжного спортивно-творчого табору" (науковий керівник – професор Є. В. Ромат).

Третє місце посіла ще одна випускниця ФТМ КНТЕУ Катерина Яриновська (науковий керівник – професор Т. В. Дубовик).

Грамоти-подяки оргкомітету конкурсу отримали також наукові керівники робіт-переможців. Проф. Ромат Є. В., який за пропозицією оргкомітету керував роботою найбільшої секції конкурсу з захисту робіт, нагороджений також дипломом-подякою "За виявлений професіоналізм та фаховий підхід у процесі організації та проведення ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності "Маркетинг".

Вітаємо переможців та викладачів кафедри маркетингу та реклами, що здійснювали наукове керівництво роботами переможців!

14.04.2018
456287
2006
остання редакція 11.07.2018
42265