Всеукраїнська науково-практична конференція "Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики"
Загальна інформація
16 грудня 2008 р. у Київському
національному торговельно-економічному університеті відбулася друга
Всеукраїнської науково-практична конференція "Реклама в Україні:
інтеграція теорії та практики", в якій взяли участь понад 40
учасників з вищих навчальних закладів України та бізнесових
організацій.
З привітальним словом звернувся до присутніх ректор, академік АПН
України, д.е.н. професор КНТЕУ А.А. Мазаракі, який наголосив на
актуалізації в процесі викладання всіх дисциплін сучасного
рекламного бізнесу з метою підготовки кваліфікованих, прогресивних
та креативних фахівців.
Виступили на пленарному засіданні також з
доповідями:
М.Р. Лазебник виконавчий директор Всеукраїнської рекламної коаліції
- Стан рекламно-комунікаційного ринку України та перспективи його
розвитку
Є.В. Ромат - голова Спілки рекламістів України, д-р наук держ.
упр., професор КНТЕУ - Проблеми саморегулювання реклами в
Україні
І.В. Лилик - генеральний директор Української асоціації маркетингу,
канд. екон. наук, доцент КНЕУ - Конс'юмеристські громадські
організації: проблеми формування суспільства споживачів в
Україні
М.О. Ліфінцев - перший проректор Інституту реклами, професор, канд.
екон. наук - Проблеми підготовки кадрів для української реклами
І.О. Делікатна - начальник служби Управління талантами Atlantik
Group, канд. екон. наук, -Система навчання співробітників в
рекламних холдингах
О.М. Мельникович, докторант, канд. екон. наук, доцент КНТЕУ -
Формування конкурентного середовища на рекламному ринку України
Результатом обговорення доповідей та дискусій на
засіданнях секцій учасниками конференції прийняті
рекомендації:
- вищим навчальним закладами, що готують спеціалістів зі
спеціальностей "Реклама та зв'язки із громадськістю" та "Рекламний
бізнес", продовжувати накопичувати досвід в науково-методичному
забезпеченні навчального процесу, впроваджувати існуючі наукові
напрацювання та налагоджувати постійні зв'язки з представниками
практики національної реклами;
- громадським професійним організаціям рекламістів в Україні
визначити своєю метою допомогу в підготовці кваліфікованих кадрів
для рекламно-комунікаційної галузі та активізувати діяльність в
цьому напрямку з представниками вищих навчальних закладів,
викладачами та дослідниками;
- з метою координації зусиль представників українського
комунікаційно-рекламного бізнесу та вищих навчальних закладів, що
займаються підготовкою фахівців для реклами учасники висловили
думку щодо доцільності організації Громадської координаційної ради
з питань підготовки кадрів для національної реклами, до складу якої
увійдуть представники практики реклами та фахівці з вищих
навчальних закладів. До функцій цього дорадчого органу можуть
увійти: попередня експертиза найбільш важливих документів, що
визначають навчальний процес з даного спрямування, організація
спільних заходів тощо.
- представникам вищих навчальних закладів, в яких ведеться
підготовка фахівців з реклами залучати студентів та молодих
науковців до проведення широкомасштабних загальнонаціональних
заходів, що проводиться рекламно-комунікаційним бізнесом в Україні.
В першу чергу, це стосується Київського міжнародного фестивалю
реклами, Національного фестивалю соціальної реклами, виставки REX
та ін.
- продовжити реалізацію позитивного досвіду, що накопичено
представниками Київського національного торговельно-економічного
університету в організації практичних заходів, що сприяють
інтеграції системи вищої освіти в галузі реклами та українського
рекламно-комунікаційного бізнесу. Серед позитивних прикладів
подібної взаємодії визначається проведення Українського
студентського фестивалю реклами, засідань круглих столів Практик
Маркетинг Клубу тощо.
- здійснити оновлення існуючих стандартів рекламної діяльності щодо
дотримання рекламістами норм етики та добросовісної конкуренції в
межах ситуації на рекламно-комунікаційному ринку, що суттєво
змінилась із часів прийняття попередніх документів.