logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Навчальний курс від Rest.Art.Kitchen "Сомельє:" Роман Гаркуша ділився досвідом

Загальна інформація

У межах навчального курсу "Сомельє" від Rest.Art.Kitchen 15 травня відбувся базовий тренінг "Історія, регламентація і культура споживання вин та коньяків України".

Своїм досвідом ділився Роман Гаркуша, бренд-амбасадор "Таврія", бізнес-коучер з організації та управління системою оцінки та розвитку лінійно-польового персоналу в HoReCa.

Партнером заходу виступив -  "ASKANIA TAVRIA NAOMI ASKANOVALLEY JATONE ALEXX".

Представлені марки презентували свої напої: білі вина, червоні вина, бренді та коньяк у різних категоріях. Учасники порівнювали, визначали та оцінювали колір, аромат, смак, якість різних марок напоїв. Роман вчив учасників пропонувати напої до страв, як краще і що саме рекомендувати, обґрунтовуючи вибір та фізіологічний вплив на організм споживача. Інформація була цікавою як представникам ресторанного бізнесу, так і відвідувачам закладів ресторанного господарства.

Навчальний курс триває, долучайтеся та впевнено вдосконалюйте свої знання та практичні навички з Rest.Art.Kitchen!

15.05.2018
433884
2669
остання редакція 11.07.2018
42265