logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Будуємо ефективні комунікації з продуктовою IT-компанією: виїзне заняття студентів кафедри менеджменту

Загальна інформація

Студенти університету дедалі більше прагнуть розвивати практичні навички ефективних ділових комунікацій під час проведення виїзних занять,  спілкуючись із фахівцями-практиками та ведучи пошук майбутньої роботи зі студентських лав. Саме з цією метою 21 травня 2018 року студенти 4-го курсу 22-ї групи освітньої програми "Менеджмент персоналу" у межах вивчення професійно-орієнтованих навчальних дисциплін "Групова динаміка та комунікації" та "Організаційна поведінка" відвідали центральний офіс продуктової IT-компанії EVO у межах запланованих форм аудиторної роботи на кафедрі менеджменту.

Сьогодні EVO є лідером ринку електронної комерції, українською продуктовою IT-компанією із досвідом роботи на ринку понад 10 років. Сьогодні – це сім’я онлайн-маркетплейсів із гаслом "In marketplace we trust!", де сотні тисяч підприємців продають свої товари та надають послуги мільйонам користувачів завдяки успішному розвитку різноманітних проектів, що стали лідерами галузі в країнах присутності: Prom.ua, Deal.by, Bigl.ua, Zakupki.prom.ua, "Вчасно", Crafta.ua, Kabanchik.ua, Kabanchik.by, MegaMaster.kz, а також підготовці до запуску декілька нових проектів. Компанія допомагає підприємцям освоювати світ електронної комерції, надає своїм клієнтам комплексні пакетні послуги, пов’язані з онлайн-торгівлею.

Під час пізнавальної екскурсії відвідувачі отримали можливість безпосередньо ознайомитися із організаційною побудовою компанії та її головними бізнес-процесами. Під керівництвом спеціаліста з розвитку партнерів HR-бренду Оксани Шварьової під час подорожі 5-ма поверхами прозорого офісу та насиченої цікавими слайдами презентації студенти змогли докорінно змінити уявлення про історію створення компанії, яка розпочалася із запуску проекту Prom.ua, ознайомилися із її різноманітними продуктами та шляхами їх становлення на ринку, з офісним життям та робочою командною атмосферою роботи компанії, дізналися, що EVO – це креативна організація нової економіки "бірюзового" кольору з інноваційною організаційною культурою, що самонавчається, відкрита для спілкування та працевлаштування, а маркетплейси – це бурхливо зростаючий бізнес, в майбутнє яких вірять всі співробітники компанії!

Студентів цікавили різноманітні питання, на які вони отримали вичерпні відповіді, дізналися про можливість навчання в Школі продажів EVO, про вакансії компанії та вимоги до претендентів, профорієнтаційні заходи EvoMeetUp, умови та графік роботи працівників, систему навчання та розвитку персоналу.

В продовження зустрічі керівник відділу організаційного розвитку Департаменту управління персоналом компанії EVO (фахівці називають його People Team Department, вважаючи, що люди – не ресурс, а особистості), Валентина Косенко відповіла на усі питання студентів щодо особливостей рекрутингу, мотивації та оцінювання персоналу. За результатами екскурсії деякі студенти і фахівці компанії висловили взаємний інтерес у подальшій співпраці, тому можна стверджувати, що зустріч пройшла максимально ефективно і залишила ще багато цікавих та актуальних питань.

Присутні на відкритому занятті студенти, випускниця 2018 року освітньої програми "Менеджмент персоналу" Альона Куценко та доцент кафедри менеджменту Ірина Миколайчук щиро дякують спікерам Валентині Косенко і Оксані Шварьовій за цікаву інформацію, приділений час відвідувачам, чудову лекцію-презентацію, відкриття нових можливостей для студентів – майбутніх менеджерів та сподіваються на майбутні ефективні комунікації!

21.05.2018
456287
2246
остання редакція 11.07.2018
42265