Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція "Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації"
Загальна інформація
На онлайн-платформі Київського національного торговельно-економічного університету за підтримки факультету торгівлі та маркетингу 23 травня 2018 року відбулась Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція "Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації".
У роботі конференції брали участь близько 130 викладачів та студентів, серед яких представники Швеції, Бангладешу, України.
Інтернет-конференція проходила у форматі дискусійних платформ за такими тематичними напрямами:
- торговельне підприємництво та логістика: стратегії та технології
- маркетингова інноваційна діяльність підприємств торгівлі
- захист прав споживачів
- наукове та практичне товарознавство: дослідження та інновації
- митне регулювання в Україні
- управління безпечністю та якістю товарів і послуг
- торговельна освіта – європейський вимір
Матеріали були представлені українською та англійською мовами в авторській редакції.
Матеріали Інтернет-конференції розміщено за посиланням.