Поєднати роботу і навчання? Легко!
Загальна інформація
Успішні студенти встигають і попрацювати, і здобути практичні навички, і знайти цікаві та корисні знайомства. Вже традиційно студенти Київського національного торговельно-економічного університету та члени клубу ТРОС у співпраці з Retail Platforma брали участь в організації та проведенні двох конференцій: "Эксплуатація торговельного центру: економія та ефективність", яка відбулася 19 червня в Академії ДТЕК та "Marketing & Loyalty Conference-2018", що пройшла 20 червня в КВЦ "Парковий".
Питання експлуатації торгівельних центрів є надзвичайно важливими з кількох точок зору:
- безпека відвідувачів;
- ефективне використання простору для збільшення прибутку тощо.
Тому на першій конференції розглядали такі питання:
- Кейси щодо зниження витрат на комунальні послуги. Рішення для інженерних систем (вентиляції і кондиціонування, водопостачання, опалення, каналізації, електричні мережі тощо).
- Модернізація і реконструкція інженерних систем торгового центру.
- Розумні рішення для ТРЦ. Автоматизація робочих процесів за допомогою АСДУ, BMS та інших систем.
- Технології та рішення, що дозволяють збільшити прибутковість підприємства.
- Аутсорс або власне обслуговування. Які послуги в галузі експлуатації ТРЦ в Україні надають якісно. Рівень фасиліті менеджменту в Києві і регіонах.
- Людський фактор. Підвищення ефективності роботи персоналу.
- Досвід використання альтернативних джерел енергії в торговій нерухомості. Як порахувати ефективність.
- Слідом за законом "Про відходи". Сортування і переробка сміття в ТРЦ.
Але сьогодні в ритейлі основну роль грає не місце, не товар, а споживач. Тому конференція "Marketing & Loyalty Conference-2018" була присвячена саме правильній організації роботи зі споживачами. Адже споживач - серце ритейл-бізнесу, і шлях до серця покупця – це комплексний процес, що охоплює базові стратегії, нові технології і основні маркери аналізу й оцінки лояльності клієнта. Успішний ритейлер сьогодні зобов'язаний забезпечити клієнту однаково високий рівень сервісу в усіх точках взаємодії і вміти робити правильні персоналізовані пропозиції.
Тому студенти і члени клубу ТРОС отримали багатосторонній досвід: адміністрування, спілкування з клієнтами, маркетингові та ритейл новинки. Це відкриває нові можливості для подальшого розвитку та працевлаштування.