Прес-конференція на "Укрінформ": результати форуму Консумерської асамблеї України
Загальна інформація
На мультимедійній платформі іномовлення "Укрінформ" 25 липня 2018 року відбулася прес-конференція, на якій обговорювалися результати роботи форуму Консумерської асамблеї України "Українська торгівля по-європейськи: доброчесний продавець – проактивний споживач", що відбувся в Київському національному торговельно-економічному університеті на передодні.
Участь у прес-конференції взяли: Володимир Лапа - голова Держпродспоживслужби України; Олег Цільвік - заступник голови правління Союзу споживачів України; Ніна Кільдій - керівник відділу тестувань Науково-дослідного центру незалежних споживчих експертиз "ТЕСТ"; Максим Гончар - голова правління Всеукраїнської спілки споживачів "Споживча довіра"; Несходовський Ілля - експерт Реанімаційного пакету реформ, доцент КНТЕУ; Ольга Фреюк - Всеукраїнський рух "Молодь за права споживачів", КНТЕУ; Віктор Овчаренко - в. о. директора департаменту податкової політики Міністерства фінансів України; Євгеній Веремійченко - координатор комітету електронних платежів, представник Європейської Бізнес Асоціації; Наталія Бородачова - віце-президент Всеукраїнської федерації споживачів "ПУЛЬС"; Надія Бедричук - виконавчий директор Асоціації прямих продажів, Українська рада бізнесу; експерти споживчого ринку України, науковці та представники Кабінету Міністрів України.
На зустрічі говорили на такі теми:
- Наскільки українські інтернет-магазини достовірно та своєчасно інформують своїх споживачів? Яку інформацію замовчують або перекручують?
- Сучасні реалії фіскалізації готівкових розрахунків у сфері електронної торгівлі. Хто в Україні не видає чеки покупцю?
- Чи позитивно відображається на захисті прав споживачів спрощення умов ведення бізнесу та лібералізація сфери торгівлі?
- Як в Україні виконується державний контроль за захистом прав споживачів, і чи є захист споживача політичним пріоритетом у державі?
- "Кешбек для споживачів" - як інноваційне рішення у сфері готівкових розрахунків у роздрібній торгівлі;
- Європейські механізми для задоволення потреб споживачів у сфері торгівлі. Кращі світові практики щодо інформування споживачів в електронній торгівлі.
Дякуємо нашим партнерам та друзям за інформатизацію споживчої спільноти:
-
Мультимедійна платформа іномовлення України "УКРІНФОРМ". "День працiвника торгiвлі - 2018: несвяткові проблеми галузi констатує Консумерська асамблея споживачів України"
-
Портал "Деловая столица". "ЗАЩИТНИКИ ПРАВ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ ПОДДЕРЖАЛИ "КЭШБЕК ДЛЯ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ"
-
Портал MIND "Працівники Держпродспоживслужби не можуть ефективно захищати права споживачів"
-
Портал RETAILERS "Исследование: фискальный чек выдают 7% онлайн-магазинов парфюмерии и косметики в Украине"
-
Портал "a news"
-
Портал ЭКСПОРТЕР. "Рівень кваліфікації держслужбовців не дозволяє ефективно захищати права споживачів"