logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Студенти ФЕМП відвідали магазин мережі сімейної покупки "Фуршет"

Загальна інформація

Студенти I курсу ФЕМП разом із доцентом кафедри економіки та фінансів підприємства Новіковою Н. М. відвідали один із магазинів мережі сімейної покупки "Фуршет" у м. Києві.  

Під час екскурсії 12 вересня 2018 року студенти ознайомилися з діяльністю мережі, яка нараховує 74 магазини на території України, підходами до формування асортименту товарів, цінової політики, сучасними м'ясопереробними та рибними цехами, кондитерським відділом, пекарнею та кулінарією. Підприємство активно впроваджує та розвиває власні торгові марки "Фуршет" та "Народна", завдяки яким продукція реалізується за доступними цінами.

Цікаво, що єдиним акціонером компанії є приватне товариство з обмеженою відповідальністю "Ансуса Лімітед" ("Anthousa Limited" (Великобританія)).

12.09.2018
42265
2130
остання редакція 28.05.2019
43220