logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Знайомство з майбутньою професією студентів I курсу в економному супермаркеті "ЕКО-маркет"

Загальна інформація

З метою заглиблення в таємниці майбутньої професії та отримання практичних навичок із дисципліни "Теорія організації" 21 вересня 2018 року студенти І курсу 10-ї групи ФЕМП освітньої програми "Менеджмент персоналу" провели спільно з куратором  Ніною Сичовою виїзне заняття в одному з найбільших українських супермаркетів серед торговельних мереж (за версією GT Partners) – "ЕКО-маркет", що є стратегічним партнером освітньої програми "Менеджмент персоналу".

Сьогодні всеукраїнська мережа супермаркетів "ЕКО-маркет", історія розвитку якої розпочалася з 2003 року, налічує 114 магазинів у 34 містах України, надаючи робочі місця більше ніж 9 тис. осіб. У мережі представлені продукти харчування, побутова хімія, побутові товари першої необхідності, власне виробництво: кулінарія та пекарні, у деяких магазинах є власні кондитерські цехи. У супермаркеті завжди можна знайти привабливі маркетингові акції і широкий асортимент. Мережа постійно продовжує своє зростання і розвиток, вибудовуючи довгострокові і взаємовигідні відносини з клієнтами і партнерами, маючи репутацію надійного та стабільного партнера.

Метою екскурсії було побачити, як працюють фахівці з персоналу, а також отримати відповіді на запитання, досягненню якої професійно посприяли директор з корпоративного навчання Роман Сторчак та заступник керівника відділу персоналу Наталія Дараган. Стисло презентувавши відвідувачам історію розвитку супермаркету (місію, організаційну побудову, стратегію розвитку, принципи та цінності, сильні сторони тощо), фахівці провели цікаву бесіду-діалог із першокурсниками з питань: хто такий HR-менеджер сьогодні, його основні завдання та функції, які є рівні посад у супермаркеті, особливості підбору персоналу та внутрішні вимоги до працівників, які загрози може мати плинність кадрів у торгівлі тощо.

Студенти та викладачі кафедри менеджменту щиро дякують керівництву підприємства, зокрема Роману Сторчаку, за надану можливість проведення цікавої пізнавальної екскурсії і сподіваються на плідну співпрацю й надалі!

21.09.2018
42265
2325
остання редакція 28.05.2019
43220