logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Засідання методичної ради КНТЕУ

Загальна інформація

  26 березня 2009 р. відбулося чергове засідання методичної ради університету. 
Відкрила засідання заступник голови методичної ради проф. Притульська Н.В., яка виступила з доповіддю "Про методичне забезпечення магістерських програм". Було зазначено, що в результаті цілеспрямованої роботи ректорату, деканатів, кафедр, підрозділів в університеті ефективно функціонує система підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем "магістр" за 31 магістерською програмою та 5 напрямами. Переважна більшість дисциплін викладається професорами і доцентами, які постійно підвищують свою кваліфікацію та розробляють відповідне навчально-методичне забезпечення. Наголошено на значущості системного підходу до підготовки навчально-методичних розробок для агрегованих дисциплін.
   На засіданні заслухали доповідь зас тупника декана ФРГТБ з навчально-методичної роботи доц. Ведмідь Н.І. "Про методичне забезпечення дисциплін навчальних планів підготовки студентів заочної форми навчання КНТЕУ", за якою навчається 44% від загального контингенту студентів. Враховуючи значення самостійної роботи для студентів заочної форми навчання, особливої уваги потребує використання електронних видань, елементів дистанційного навчання, новітніх інформаційних технологій. Актуальними питаннями є впровадження інтерактивних форм навчання, удосконалення індивідуально-консультативної роботи. 
З питання щодо використання в навчальному процесі елементів дистанційного навчання та електронних підручників виступив завідувач лабораторії дистанційного навчання кафедри економічної кібернетики та ІС Бендюженко М.І. Лабораторією профдіагностики Інституту молоді "Інтелект" проведено анкетне опитування студентів та визначено рейтинг дистанційних курсів для першочергового впровадження у навчальний процес, а також заходи щодо співпраці лабораторії дистанційного навчання та ІВК. З метою активізації робіт розроблено проект Програми запровадження дистанційної форми навчання у різні сфери освітньої діяльності КНТЕУ на 2009 рік.

02.04.2009
annzo
1626
остання редакція 02.04.2009
23